En hårlös katt sover i en TV-bänkhylla bredvid en Xbox-konsol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ingen kan sova som katter!
 
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 13 till
  • Laddar…
4774
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
[bild]

Laban kan klättra i träd!
Nämen lilla sötnos ♥️
 
  • Älska
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
4774
D dicliff skrev:
Hmm...
Matte faktiskt...😇
Sorry, jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev husse ... Kanske var det gubben min som jag hade i tankarna hahaha 😂
 
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Sorry, jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev husse ... Kanske var det gubben min som jag hade i tankarna hahaha 😂
Det är inte lätt att veta med ett neutralt användarnamn. 🙃
Finns många sådana här i tråden. 😆
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
D dicliff skrev:
Det är inte lätt att veta med ett neutralt användarnamn. 🙃
Finns många sådana här i tråden. 😆
Ungefär precis som 4774 😉. Sofi var redan taget och de alternativ som kom upp var inte bra så därför blev det istället en sifferkombination som jag mycket lättare kommer ihåg 😇
 
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Ungefär precis som 4774 😉. Sofi var redan taget och de alternativ som kom upp var inte bra så därför blev det istället en sifferkombination som jag mycket lättare kommer ihåg 😇
Jag brukar använda namnet på fd katter jag haft
 
  • Gilla
  • Älska
dicliff och 2 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Jag brukar använda namnet på fd katter jag haft
Ha ha, Jumos är våra tidigare katter Jupiter och Cosmos hopslaget 😂 Jag gillar att det är könsneutralt, det är i få sammanhang här i livet man har förmånen att få vara könsneutral och förhoppningsvis läsas som det man skriver utan att någon lägger någon könskontext över det. Jag är faktiskt medvetet otydlig gällande om jag är man eller kvinna bara för att det förhoppningsvis inte sätter mig i ett fack! 🤷🏻‍♀️🤷🏼‍♂️
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
kashieda och 4 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Jag brukar använda namnet på fd katter jag haft
Wow. Inte alls som haft 2012 katter 🐈. 😂
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
4774
S Sona2012 skrev:
Jag brukar använda namnet på fd katter jag haft
Blir svårt att välja, har ju alltid haft två sedan jag flyttade hemifrån för 28 år sedan och alla är mina älskade små busungar. Melker och Baltzar var mina första och vi var de tre musketörerna hahaha 😂. Man kan väl säga att vi växte upp till vuxna tillsammans. Jag var bara nitton år när jag skaffade dem och 36 när Melker dog, Baltzar dog två år innan tyvärr.
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
kisumisu
Lite offtopic nu men ändå inte. När vi talar om användarnamn.

Översättningsapp visar japanskt ord och dess svenska översättning; felaktighet kan förekomma i översättningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ni som har Google translate kan ju testa ljudknappen på den japanska delen 🤣
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Blir svårt att välja, har ju alltid haft två sedan jag flyttade hemifrån för 28 år sedan och alla är mina älskade små busungar. Melker och Baltzar var mina första och vi var de tre musketörerna hahaha 😂. Man kan väl säga att vi växte upp till vuxna tillsammans. Jag var bara nitton år när jag skaffade dem och 36 när Melker dog, Baltzar dog två år innan tyvärr.
Alla gör som de vill. Det är mitt sätt att minnas användarnamn och lösenord. Användare= en fd katt med födelseår, lösenord = en annan fd katt med födelseår. Lätt för MIG att minnas och svårt för andra att gissa kombinationen
 
  • Haha
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
Ha ha, Jumos är våra tidigare katter Jupiter och Cosmos hopslaget 😂 Jag gillar att det är könsneutralt, det är i få sammanhang här i livet man har förmånen att få vara könsneutral och förhoppningsvis läsas som det man skriver utan att någon lägger någon könskontext över det. Jag är faktiskt medvetet otydlig gällande om jag är man eller kvinna bara för att det förhoppningsvis inte sätter mig i ett fack! 🤷🏻‍♀️🤷🏼‍♂️
Det gjorde jag tidiigare.
Men så insåg jag att det märks ofta ändå på ordval och annat språkbruk, emojis osv. 😂
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
4774
kisumisu kisumisu skrev:
Lite offtopic nu men ändå inte. När vi talar om användarnamn.

[bild]

Ni som har Google translate kan ju testa ljudknappen på den japanska delen 🤣
Hahaha underbart 😂
 
  • Gilla
kisumisu och 1 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Det gjorde jag tidiigare.
Men så insåg jag att det märks ofta ändå på ordval och annat språkbruk, emojis osv. 😂
Antagligen 😂
 
  • Gilla
dicliff
  • Laddar…
Fredagskatthumor!

Katt sover på tjock TV 1980; hänger trött på tunn skärm 2020. Humoristisk teknikutvecklingsjämförelse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.