MultiMan MultiMan skrev:
Socker är inte bra för katter (eller särskilt populärt hos många) så jag hade provat helt andra saker. Själv använder jag mjukost att smula tabletterna i. Behöver inte ens smeta på tassen då, utan det äts direkt från tallrik.
Inte för att de dör av en tesked honung men jag har haft bättre lycka med annat, som sagt.

@AndersMalmgren Efter att ha sett din video mindes jag den radiostyrda råtta jag köpte förra året men glömt bort. Tack för påminnelsen! ;)
Socker är inte bra för någon :D
Ska testa med mjukost....skulle inte bli förvånad om det krävs en Roquefort ;)
 
MultiMan MultiMan skrev:
Socker är inte bra för katter (eller särskilt populärt hos många) så jag hade provat helt andra saker. Själv använder jag mjukost att smula tabletterna i. Behöver inte ens smeta på tassen då, utan det äts direkt från tallrik.
Inte för att de dör av en tesked honung men jag har haft bättre lycka med annat, som sagt.

@AndersMalmgren Efter att ha sett din video mindes jag den radiostyrda råtta jag köpte förra året men glömt bort. Tack för påminnelsen! ;)
Nä socker även definitivt inte bra, men nu pratar vi en liten liten mängd någon gång per år vilket inte kommer skada. Självklart funkar även mjukost, vad som helst som kan smetas på tassen för att uppnå intag av tablett =)
 
Lugne låg å slappa på altanen, plötsligt far han upp och smyger bort till slänten och upp på en gammal stubbe, det tar tid då det går i slowmotion.
Filmar och filmar för att få med hoppet med missar så klart... ruskar och rör sig i gräset som på Jurassic park filmen
Sen kommer en nöjd kisse
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Lill72 och 15 till
  • Laddar…
Keiko har lärt sig öppna ytterdörren, perfekt. :thinking:
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Appendix och 11 till
  • Laddar…
Katter kan inte känna söt smak, det gäller alla katter stora som små, så dom har ingen större glädje av socker. Det tros vara denna mutation hos en tidig förfäder som är delorsak till att katten utvecklades till att vara en "obligate carinovore".
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
nino nino skrev:
Lugne låg å slappa på altanen, plötsligt far han upp och smyger bort till slänten och upp på en gammal stubbe, det tar tid då det går i slowmotion.
Filmar och filmar för att få med hoppet med missar så klart... ruskar och rör sig i gräset som på Jurassic park filmen
Sen kommer en nöjd kisse
[video]

Bra jobbat!
Jag fick tyvärr den här mindre, sötare modellen
 
  • En död råtta som hålls upp i en plastpåse.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
AndersMalmgren och 3 till
  • Laddar…
Igen Igen skrev:
Bra jobbat!
Jag fick tyvärr den här mindre, sötare modellen
Fick inte jägaren behålla bytet?
Lugne lekte väl en 5min sen blev den middag, så länge han eller brorsan inte tar in så får dom äta
 
  • Gilla
Igen och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Fick inte jägaren behålla bytet?
Lugne lekte väl en 5min sen blev den middag, så länge han eller brorsan inte tar in så får dom äta
Aldrig att de skulle äta ett djur otillagat.
Döda vilda smådjur, ta hem och bidra till hushållet är det som gäller.
Käket kommer från ICAs grill.
 
  • Gilla
  • Haha
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Undrar vad han drömmer om:)

 
  • Gilla
  • Älska
Staffans2000 och 8 till
  • Laddar…
Blåmesar, tättingar, näbbmöss och blå viol?
 
  • Haha
  • Gilla
Nyfniken och 6 till
  • Laddar…
Nu spammar jag bilder igen sorry, men hur sover han egentligen :)

En katt som ligger upp och ner på rygg i en säng med tassarna i luften.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Lill72 och 16 till
  • Laddar…
Det är så dom gör.
En långhårig katt som sträcker sig och ligger på rygg på en säng med grått täcke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 15 till
  • Laddar…
Här jagas det fjärilar!
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 5 till
  • Laddar…
Maria T
K Keegan skrev:
Här jagas det fjärilar!
I kattmyntan såklart! Vilket drar bäst/mest? Insekter eller den där ljuvliga doften, mmm.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Undrar vad han drömmer om:)

[video]
Tänk vad frugan drömmer om när hon gnyr, jämrar och småflinar om i sömnen ;) ;) :D :D
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.