Status
Tråden går ej att kommentera.
Nej inte det heller så därför sa jag inget om det.

Svar till Fsn

.
 
F
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Maggan är ju inte bättre dock. Nog svårt vara en bra minister vänster om KD
Jo, hon är betydligt skarpare på precis allt och ljuger med en helt annan skärpa och trovärdighet. Riktigt synd att hon inte är Moderat.

Annars är det miljöpartiet och arvet av nermonterad kärnkraft tillsammans med sossarna som stör mig mest. Där har du två st språkrör som klassar in på Mona-nivå. Jag tar en dagsfylla på stan på måndag om dom åker ut.
 
  • Gilla
Jocke Best och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Jo, hon är betydligt skarpare på precis allt och ljuger med en helt annan skärpa och trovärdighet. Riktigt synd att hon inte är Moderat.

Annars är det miljöpartiet och arvet av nermonterad kärnkraft tillsammans med sossarna som stör mig mest. Där har du två st språkrör som klassar in på Mona-nivå. Jag tar en dagsfylla på stan på måndag om dom åker ut.
Hon är värre än röven, tex klassar hon in folk i olika fack. Vanligt folk, konsulterna runt stureplan osv. För tankarna tillbaka till 30 talet när man också förde in folk i olika fack . Vissa fick en liten stjärna på armen
 
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Det jag mest kommer ihåg med Stefan Löfven var hur han snackade för TTIP avtalet. Värsta korporatistsmörjan. Och han skulle föreställa socialdemokrat tänkte jag? Inte undra på att sossarna måste agera med stödpartier.
 
Den värsta är ju ändå klassförrädaren Palme som körde landet totalt i botten. Om han inte mördats kanske inte reformerna hade införs på 90 talet och vi hade varit där Venezuela är idag
 
  • Gilla
  • Arg
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
F
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hon är värre än röven, tex klassar hon in folk i olika fack. Vanligt folk, konsulterna runt stureplan osv. För tankarna tillbaka till 30 talet när man också förde in folk i olika fack . Vissa fick en liten stjärna på armen
Redigerat av moderat(or). Det var mer målande innan och handlade om Malmgren, en batong och halsmandlar.

Du blir oförrättad av att hon eldar på lite i de egna leden, ett fullständigt oviktigt signal-uttalande som inte betyder ett skit. Och du begriper inte ens det, du utmålar dig själv som intelligent och framgångsrik men är ju bara patetisk och antagligen autistisk. Samtidigt sitter du och häver ur dig det ena dummare än det andra om arbetande människor.
 
Redigerat:
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Nissens
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hon är värre än röven, tex klassar hon in folk i olika fack. Vanligt folk, konsulterna runt stureplan osv. För tankarna tillbaka till 30 talet när man också förde in folk i olika fack . Vissa fick en liten stjärna på armen
Lustigt att just du tar upp detta med att placera in folk i olika fack… du säger att de gjorde det på 30-talet…
Har du reflekterat över att du gör det precis hela tiden anno 2022…

Visst är det unket!
 
  • Gilla
Lilak och 4 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
På riktigt? Fick hon upp batongen så långt i röven på dig att skavde på halsmandlarna?

Du blir oförrättad av att hon eldar på lite i de egna leden, ett fullständigt oviktigt signal-uttalande som inte betyder ett skit. Och du begriper inte ens det, du utmålar dig själv som intelligent och framgångsrik men är ju bara patetisk och antagligen autistisk. Samtidigt sitter du och häver ur dig det ena dummare än det andra om arbetande människor.
Ganska äcklig idiologi-politik om du frågar mig.
 
Nissens Nissens skrev:
Lustigt att just du tar upp detta med att placera in folk i olika fack… du säger att de gjorde det på 30-talet…
Har du reflekterat över att du gör det precis hela tiden anno 2022…

Visst är det unket!
Jag är inte politiker
 
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Nu får ni lugna er. Här pratar vi om det är värt pengarna att vara med i facket.

//Moderator
 
Redigerat:
  • Gilla
Johan.Andersson.81 och 1 till
  • Laddar…
F
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag är inte politiker
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag är inte politiker
Vad har det med saken att göra?
 
  • Gilla
Nissens
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
//Moderaterna
:crysmile::rofl::crysmile::rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Jonobe och 4 till
  • Laddar…
F
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ganska äcklig idiologi-politik om du frågar mig.
Ingen frågar dig. Men det finns knappast nån ideologipolitik alls i det. Mer en reflektion av ett fenomen som inte ens var felaktigt.
 
F fsn skrev:
Ingen frågar dig. Men det finns knappast nån ideologipolitik alls i det. Mer en reflektion av ett fenomen som inte ens var felaktigt.
Hon vill sätta dit småföretagare. Samtidigt har hon inga problem med de stora företagarna som betalar noll skatt. I nästa andetag säger hon att vi borde vara anställda på storföretag istället. Hur smart är hon då, vad tror du genererar mest skatt för Sverige att småföretagaren betalar skatt på lön och utdelning eller att de är anställda och deras storföretagare offshorar pengarna.
 
Redigerat:
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
:crysmile::rofl::crysmile::rofl:
Det var någon autofyll som slog till där :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Jocke Best och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.