Sara_B skrev:
Tycker det blev en ganska bra blandning av gammalt och nytt, utan att vara något märkvärdigt.
Jättefint! Badkaret gillar jag mest och nu vet jag hur kakeln ska sättas i mitt framtida badkar-rum. Tack för inspiration!
gaia
 
Tycker oxå att det blev jättebra. Skulle kunna tänka mig att det passar väl ihop med resten av ert hus efter hur du beskrev att ni ville ha det.

Vi funderade mycket på om vi skulle sätta vårt kakel i förband men efter lite diskuterande här och på andra siter där de flesta rådde oss att ha det i "raka rader" eftersom det lätt kan se rörigt ut annars valde vi det. Vi är jättenöjda och valde helt rätt i vårt badrum. särskilt som vi har en avslutningslist. Det hade nog sett konstigt ut med den om vi satt i förband. Men jag måste säga att när jag nu ser ditt badrum så upplever jag det inte alls som rörigt. Det blev verkligen bra. Klart något att fundera på till nästa gång vi renoverar ett badrum. :D
 
Snyggt! Nu får jag också lust att köra gamla stilen i nya badrummet i vårt 20-talshus....

/A
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.