Ja, verkligen en bra hemsida. (appropå ironi) Mycket bra info, Fanns ju både telefon och e-post adress.

Challe
 
Såja nu taggar vi ned ett par watt.....skitdålig hemsida men killen kan markbetong så om ni orkar så ta och slå en pling till Ola Bandola så kanske ni får lite fet betong på tomterna snart! :D
 
Ja jag får väl ringa blomola och kolla vad han kan. Är det någon som har testat att fälla in belysning i markbetong förresten. Såg en annan tråd om Eyeleds belsyningar som kan fällas in i plattor och som man också borde kunna fälla in i markbetong.

Challe
 
Themostwanted:
Vet du om det är någon skillnad mellan Capton o Fabriksbetong´s produkter? Vilket företag skulle du välja? ;D ;)
 
Challe & BetongMatilda....vad händer på markbetongsfronten? Har ni någon mer info att ge till en som planerar sitt hus för fullt.....?! ??? ::)
 
Calle Anka skrev:
Challe & BetongMatilda....vad händer på markbetongsfronten? Har ni någon mer info att ge till en som planerar sitt hus för fullt.....?! ??? ::)

Nej, inte något särskilt intressant kära Calle.Lovar att meddela här på tråden direkt när jag vet mer...
Har Du pratat med Floristola?
 
svartjobbarn skrev:
Vilken ton! ::)

Vad menar du? ??? ;)
 
Toppen! Där såg man en bra bild på hur gatstensmönstret ser ut! Tack för bidraget, har varit lite dött här ett tag....

:)
 
de kommer och gjuter min garageuppfart på onsdag, kan lägga ut bilder om nån visar mig hur!!
 
Lyfter tråden, makbetongen blev kanon, anledningen till att jag inte sagt något här på ett tag är att jag varit upptagen med att slippa rensa ogräs på mina gångar och garageuppfart.... ::)
 
Hej,

Då börjar vårt A-hus bli färdigt och det börjar bli dags att titta på vad som skall göras med trädgårdsgångar och garageuppfart.

Tack för alla tips i denna länk! Jag blir supersugen på att lägga betonguppfart och tycker det ger mig möjlighet till riktigt stora "plattor" som annars inte varit praktiskt möjligt med vanlig sten.

Nu undrar jag om det finns något företag i Skåne som kan detta?  ::)

Ha det bäst så länge

/Z

 
Hur har det gått med ert markbetong!?
 
Hej, Har blivit intresserad av markbetong och skulle vilja höra hur det gått för er som lagt markbetong för många år sedan. Har det hållit som det ska, fördelar/nackdelar?
Kostnaden var den rimlig? Dyrare/billigare än asfalt?

Tackelitack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.