S
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]

Slog till på en höglyftande domkraft [länk]
Dubblerar som verkstadspall?
 
S sinuslinus skrev:
Dubblerar som verkstadspall?
Jag rulla ut min gamla kontorsstol i garaget, sitter bättre i den 😚
 
Oj helvete den var bra. Ok vem köper min 12s som fortfarande är 100% glappfri och i nära perfekt skick?
 
Redigerat:
Katjiiiing sa det, den där GDLen gick inte att stå emot. Fan också @Bäckström92 det är ditt fel helt och hållet och när min fru undrar var pengarna är skyller jag helt på dig.
 
  • Haha
  • Gilla
BA_Fredrik och 14 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Katjiiiing sa det, den där GDLen gick inte att stå emot. Fan också @Bäckström92 det är ditt fel helt och hållet och när min fru undrar var pengarna är skyller jag helt på dig.
Alltså, väger den 32 kg!? Räknas som stationär då?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bäckström92 Bäckström92 skrev:
Skynda fynda, Rekordpris!

[länk]
Är det priset 5246 kr som avses?
Bra att skriva ut då priserna ibland varierar, ibland går jag också tillbaka till tråden för att få en referens på ett tidigare bra pris när jag senare behöver något, svårt då med en länk utan referens till vad för pris och produkt som avses.

Ta det inte personligt, jag gör själv likadant ibland, och hittar inte vad det faktiskt var för bra pris för en vecka sedan. Proffsmagasinet håller väl kanske ofta samma priser lite längre. Skickar man en länk till Amazon på något som känns billigt för 300kr kan det plötsligt vara listat till 1400kr när första trycker på länken och "fyndar".
 
  • Gilla
Bäckström92
  • Laddar…
K Kjell_G skrev:
Alltså, väger den 32 kg!? Räknas som stationär då?
Ja det är en tung rackare. Min befintliga 10s (inte 12 som jag felknappade ovan) väger drygt 20kg och den är släpbar men det är inte kul. Men, jag springer inte runt så mycket nuförtiden så det är inget problem för mig.
 
  • Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Är det priset 5246 kr som avses?
Ja.
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
B
C Chokladmonster skrev:
Detta tycker jag var ett bra pris. 299kr

[länk]
299kr/m2... känns väldigt billigt då det bör bli ca 15kr för en klinga om jag räknat rätt 😂
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
Bäckström92 Bäckström92 skrev:
Skynda fynda, Rekordpris!

[länk]
Attans att man missade den, behöver en ny gersåg model större. 😭


Gäller att vara snabb på bollen!
 
Det är ju proffsmagasinet, förvänta dig inte att någon får nått.. jag har beställt saker som de påstod fanns i lager men som sen aldrig fick nått leveransdatum.. de bara sköt det framför sig....

Edit: saker som de sänkt pris på alltså..
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Limpdjuret Limpdjuret skrev:
Attans att man missade den, behöver en ny gersåg model större. 😭


Gäller att vara snabb på bollen!
sedärja, dörren var stängd nu. Får se om det kommer något då....

I annat fall kanske du köper den jag får istället då, jag undrar vad fasen jag gjort när jag ser denna bild. Förhoppningsvis är det bara perspektiven som är lite skeva här, och att sågen faktiskt har rätt normala proportioner som jag minns från någon affär för länge sedan.

Person sågar en bräda med en kap- och gersåg i vad som ser ut som en byggarbetsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.