Hörni, den här slank ner 😎
Ett glas med grumlig öl bredvid en ölburk från Finback Brewery med etiketten "Whale Watching Double India Pale Ale".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Finback Brewery, Queens, NY.
Mycket god.
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Också fin.
Ett glas med grumlig gul öl bredvid en burk öl med etikett som visar skelett som håller ogrönsaker. Text på bordet: "FERMENTERARNA - EAT YOUR GREENS NE DIPA".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
God öl på After Golf buffén 😀
Precis som jag förväntar mig en Pale Ale.
En ölflaska och ett glas med öl bredvid en tallrik med diverse mat samt en tallrik med kakor på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Flaska och glas med Läppe B Pale Ale på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Smakar söt frukt. Helt ok 🍻
Ett glas med skummande, ljusgul NEIPA och en burk med färgstark etikett från Spike Brewery med texten "Converging Swirls".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Åkt Söderköping-Örebro ToR med 4st fnittriga 14åriga tjejer i bilen för en basketmatch. Hemma i soffan igen unnar jag mig....
En burk och ett glas med mörk öl av märket Forged Irish Stout på ett soffbord med bakgrund av inomhusmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
karlmb och 5 till
  • Laddar…
Klippt thujan, då får man dricka öl. Båda var riktigt goda, dock tycker jag IPA gör sig bättre upphälld i ett glas.
Person som håller en ölburk med texten "Medal Mosaic IPA" från Bootstrap Brewing Co. i sin hand, med en bakgrund av en trädgård och träpallar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En hand håller en ölburk från Revision Brewing Company med färgglad etikett, delvis i trädgårdsmiljö och med staket i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Är egentligen sjuk och ”skulle bara” idag då jag helst ville gå och lägga mig. Blev ett par timmar med skylift och vinkelslip för att laga tak och sen skyffla spannmål som låg och skräpade efter skörden plus ett par varv med grästrimmern. Den här slank ner som ett glas vatten efter långlöpning till matlagningen.

Bild på ett glas fyllt med öl bredvid en burk med etiketten "Cirkus APA" från mikrobryggeriet Torsöl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Åkt Söderköping-Örebro ToR med 4st fnittriga 14åriga tjejer i bilen för en basketmatch. Hemma i soffan igen unnar jag mig....
[bild]
Har den i kylen men den får vänta lite. God?
 
Blev Innis & gun till lite snacks.
God, lagrad på whiskeyfat och någon ton fanns. Trevlig 🍺
 
  • En nästan tom flaska av Innis & Gunn Irish Whiskey Cask öl står på ett matbord bredvid snacks i skålar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
T Takko skrev:
Har den i kylen men den får vänta lite. God?
Krämig, fyllig. God!
 
Har haft en förhoppningsvis god sak i ölkylen. Slog till i kväll och tog mig an Shimay Grande Reserve 2024. Snuskigt dyr och ca 3500 st på bolaget. Och, munkarna kan göra öl. Har det mesta man förknippar med en Trappiste. Lägger in lite text om någon skulle vara intresserad.
 
  • Text som beskriver Chimay Grande Réserve: Trippeljäsning och ekfatslagring, smakprofil med torkad frukt och nötter, rekommenderas för lagring för ökad komplexitet och djup.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En flaska Chimay Grande Réserve öl och ett halvfullt ölglas på ett träbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Mycket gott runtom i landet idag. 😋🍻

Varit sängliggande med feber i veckan och smaksinnet är inte vad det borde vara så jag nöjde mig med en Lapin 3,5a till maten, som jag inte heller direkt kände nån smak av trots massor med curry, sambal, vitlök...

Håll en tumme eller två att jag känner smak nästa helg. 🍻
 
FredrikR FredrikR skrev:
Mycket gott runtom i landet idag. 😋🍻

Varit sängliggande med feber i veckan och smaksinnet är inte vad det borde vara så jag nöjde mig med en Lapin 3,5a till maten, som jag inte heller direkt kände nån smak av trots massor med curry, sambal, vitlök...

Håll en tumme eller två att jag känner smak nästa helg. 🍻
Tråkigt, men du får krya på dig 👍🏻
 
  • Älska
  • Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.