Gick ju bra..
Två hopvikta pappersmodeller placerade framför ett tangentbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
stigen och 3 till
  • Laddar…
Lite rör;
Rör, en vit behållare, kopplingar och två hydrauliska komponenter monterade, med improviserade lösningar för att kombinera vätskor från olika system.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lite improviserad behållare;
Närbild av en motor med en motorhylla, en röd tratt införd i ett svart rör och en flaska DOT 4-bromsvätska märkt "Biltema".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och två hydrauliska komponenter som aldrig tidigare blandat sina vätskor gifts i ljuv harmoni;
 
  • Gilla
Anderscurl och 4 till
  • Laddar…
Härlig känsla att vara vigselförrättare i det giftermålet!
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Stämplade ut lite tidigare och provade att göra en plugg i 0,8 mm plåt.. kan nog bli bra det här;
En plåtbit i 0,8 mm tjocklek böjd som en plugg, placerad på ramen av ett pågående byggprojekt, med bildelar runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En metallkonstruktion där en plugg i 0,8 mm plåt är testmonterad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Närbild av en metallplugg gjord av 0,8 mm plåt, som är fäst på en konstruktion med rör och skruvar i en verkstadsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Plåtbit i en metallram inom ett verkstadsmiljö, med en gul borrmaskin i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En bild av metallkonstruktion, närbild på ram och styrsystem för bil. Grov bearbetning med 0,8 mm plåt. Hjälpverktyg synliga som skruvdragare och krokar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anderscurl och 3 till
  • Laddar…
Hålbilden stämmer..
Rund metallisk del monterad på en rektangulär plåtbit i en byggmiljö med verktyg och ett däck i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Stålkomponent monterad på metallram med flera kabelanslutningar och verktyg synliga i bakgrunden i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Johannes Carlsson och 1 till
  • Laddar…
Annons för en svarvmodell Blomqvist till salu för 8 000 kr via Facebook Marketplace. Alternativet att skicka meddelande till säljaren finns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vad väntar du på? :)
 
  • Gilla
Anderscurl
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
[bild]

Vad väntar du på? :)
Uddevalla eller? Jag spelar ju inte facebook.. försökte regga mig för nått år sen, för att komma åt marketplace, men de säger att jag redan har ett konto.. och hur jag än försöker så kan jag inte återställa något lösenord... Kanske är nån där ute som snott min mail och catfishar med.. 😄
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Uddevalla eller? Jag spelar ju inte facebook.. försökte regga mig för nått år sen, för att komma åt marketplace, men de säger att jag redan har ett konto.. och hur jag än försöker så kan jag inte återställa något lösenord... Kanske är nån där ute som snott min mail och catfishar med.. 😄
Typ Uddevalla:)
Du ser ju namnet i annonsen, googla namnet o ring ..
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.