Tokslut Tokslut skrev:
Ctrl och mushjulet framåt så blir texten större
På telefonen?
 
  • Haha
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
P
Många telefoner har bluetooth och många möss har bluetooth. :)
CTRL är värre, förstås. Då måste man ansluta ett (bluetooth)tangentbord också …
 
Unikt namn
På Samsung
1.
Ikoner på en Samsung-enhet, varav en är markerad med en röd cirkel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


2.
Samsung-mobilskärm med inställningsmenyn, textstorlek är markerad med röd cirkel. Andra alternativ inkluderar Nedladdningar, Historik, och Inställningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



3.
Skärm på Samsung-enhet visar textstorleksjustering inställd på 100 % med alternativ för att avbryta eller godkänna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Krikkan och 1 till
  • Laddar…
Safari på ajfån:
Webbläsaren Safari på en iPhone med sökningen 'clasohlson.com' och överstruken text med cirkelmarkering kring 'Engångshandskar vinyl, 100 st'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Safari-läsarinställningar på en iPhone, med alternativ för att ändra textstorlek och visa läsarläge. Webbplats: clasohlson.com.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Ah, kolla! Jag hade kanske kommit åt textstorleksreglaget på nåt sätt utan att veta om det för den var ställd på lite mindre än 100%! Tusen tack!!☺️
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Förslag

Redigeringsverktygsfält med ikoner och röda pilar markerar knappar för kod och citat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Över huvud taget känns den där menyknappen rätt överflödig när man sitter vid datorn...
Det finns ju utrymme bredvid för att rymma de båda alternativen som finns i menyn.
En skärmdump av ett textredigeringsverktyg med en menyknapp markerad i rött, som anses överflödig.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Sällar mig till de som vill ha svart bakgrund.
 
  • Gilla
blackarrow och 1 till
  • Laddar…
Verkar vara något trögt med bilduppladdningen idag. I alla fall tar det en längre stund än vanligt för bilden att dyka upp..
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Samma här med bilderna, har startat om, installerat om men det kvarstår.

Trodde ett tag att jag nåt någon ej för mig känd maxlimit gällande bild uppladdning... Ligger hemma i soffan med feber och spenderar tiden så gott det går.
 
  • Ledsen
  • Älska
Maria T och 3 till
  • Laddar…
@tveksamt @FredrikR Vår internetleverantör hade nätverksproblem. Det ska fungera nu igen.
 
  • Gilla
tveksamt och 2 till
  • Laddar…
cnils cnils skrev:
@tveksamt @FredrikR Vår internetleverantör hade nätverksproblem. Det ska fungera nu igen.
Vit, långhårig katt ligger på golvet och sover vid sidan av en säng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Japp, nu flöt det på som vanligt.
Bjuder på en bild på hur Bärra sov från runt 7 till 10:30. 😻
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bjuder på en bild på hur Bärra sov från runt 7 till 10:30
Verkar fortfarande vara nätverksproblem för jag ser bara halva Bärra. 😂🙃🤣😇
 
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Över huvud taget känns den där menyknappen rätt överflödig när man sitter vid datorn...
Det finns ju utrymme bredvid för att rymma de båda alternativen som finns i menyn.
[bild]
Jag betraktar det som en (lite rolig) bugg att menyfältet, även när det finns gott om plats, ändå har en utökad undermeny med bara en item. 🫢

Responsiva ramverk gör väl lite som dom vill, inte alltid som användaren vill... Kanske inte som forumutvecklarna vill heller.

@Per Eskilsson
Länk-knappen fick ju en fin plats. Kan inte citat-knappen få hedersplatsen intill?
 
H
Varför kan man inte öppna länk i ...? Från "senaste inläggen"

Skärmdump som visar en lista över senaste inläggen till vänster och en högerklickmeny till höger med olika valmöjligheter, inklusive "Öppna i läsläge".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kontekstmeny som visas efter att högerklickat på en länk, med alternativ som "Öppna länk i ny flik", "Öppna länk i nytt fönster" och "Inspektera".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.