Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 539 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Ifo36
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 226 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 235 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag var tvungen att tjuvkika på den här bilden som jag tog i måndags för att vara helt säker på första frågan.

Elektrisk kopplingsbox med flertalet anslutningar, kablar och etiketter, fastsatt på en vägg med vit strukturyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Visste inte att växelriktaren var till solceller, jag gissade på optimerare eftersom den var ganska lik vår frekvensomvandlare vi har till poolpumpen.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 435 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 646 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Man måste läsa frågorna ordentligt.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 655 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Lättare att få full pott nu när bilderna var rätt! 🙂
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 715 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 715 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 722 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 746 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 364 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 366 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 929 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?" 🥳
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 999 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.