Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 235 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 249 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 350 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

⚡⚡⚡
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
  • Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
10/10 men vidhåller att fråga 2 och 7 är lite diffusa
2 - Det är en ringkabelsko, även flatstifthylsa är en kabelsko.
7 - Är ingen crimptång utan bara en presstång. Crimptången släpper inte förns rätt kraft använts iaf i min värld.
 
  • Gilla
Bästerortarn och 5 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 450 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Ganska nöjd ! 😉
 
S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 464 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Första gången man varit helt säker på alla 10 frågor tror jag. :p
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 199 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
hsd
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 489 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Ringkabelsko ska det vara
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 531 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 536 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.