U
Svaret på fråga 2 måste ju vara fel, ser heller ingen bild på fråga 7
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Fråga 7 saknar bild.
Och fråga 2 verkar ha fel svar
 
  • Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Enligt facit var kabelsko fel svar på fråga två.. men vad f-n är det annars..?

Och ingen bild på fråga 7..

Edit: Alla svar är tydligen fel på fråga 2.. 🙄
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag vidhåller att svaret på fråga 2 är fel.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
ullberg
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag vidhåller att svaret på fråga 2 är fel.
Jag vill gå så långt som att säga att det för närvarande inte finns något svar på den frågan som ger rätt enligt quiz:et, ingen stapel blir grön
Bild på en röd kabelsko, ett exempel från en quizfråga om vad prylen är. Alternativen är flatstiftshylsa, kabelsko och skarvdon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och utan bild på fråga 7 blir det som andra sagt ordentligt med gissning

/U
 
Ursäkta missarna, nu har jag lagt till bilden som saknades och fyllt i rätta svaret på fråga 2.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Nöjd när man får chansa på fråga 7 som har fel bild @Marlen Eskilsson
 
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
U
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 180 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 180 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Var kan jag kvittera ut min auktorisation?
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.