Tobbe.A Tobbe.A skrev:
Vi har en några fruktträd på tomten, bland annat ett stort päronträd. Det har mer eller mindre varit omöjligt att beskära förutom längst ner. Idag köpte jag den här stångsaxen från Gardena, den kan bli ca 4 m. Nu kan jag stå på hustaket/förrådet och i stort sett klippa överallt.

Jag köpte på Bauhaus, men då den var 1 kr billigare på Toolab så kunde jag använda Bauhaus prisgaranti och fick den i alla fall lite billigare.
Älskar att använda prisgarantin när det bara skiljer en krona 😁

Idag blev det en borrhammare för rivning. Kampanj på Jula
En MEEC TOOLS-borrhammare på 1600W/9J i ett svart fodral med röd etikett, placerad på ett golv i ett garage eller verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Tobbe.A
N naikon skrev:
Älskar att använda prisgarantin när det bara skiljer en krona 😁

Idag blev det en borrhammare för rivning. Kampanj på Jula
[bild]
Kvinnan i kassan skrattade bara 😄
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vinkel från KS Tools, Bitshållare från Sabrecut inköpa från Amazon samt indikatorklocka för bordssågen från banggood.
 
  • Vinkel från KS Tools, bitshållare från Sabrecut och indikatorklocka för bordssåg på en svart yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anderscurl och 1 till
  • Laddar…
N naikon skrev:
Älskar att använda prisgarantin när det bara skiljer en krona 😁

Idag blev det en borrhammare för rivning. Kampanj på Jula
[bild]
Du får gärna återkomma med omdöme. Jag ska byta ca 10m ingjuten avloppsstam och vet inte om jag ska köpa en borrhammare med bilfunktion eller bilningshammare. Har redan en borrhammare men den går inte att bila med.

Inser att jag skulle ha svarat på inlägget ovanför
 
Blev en pluggjig av den här modellen också. Insåg inte att förrän jag fick den att den också var avsedd för att göra sådana låsbara möbelskruvar typ Ikea. Det kan vara bra för att göra möbler som ska vara lätta att montera isär tänker jag.
En pluggjig monterad på en träbit med en borrmaskin i användning. Verktyg och tillbehör visas nedanför, inklusive borrar, nycklar och träplugg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Tobbe.A Tobbe.A skrev:
Kvinnan i kassan skrattade bara 😄
...och tänkte "din snåla j-vel" 😂. Men jag gör precis likadant. 👍
 
  • Älska
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Tobbe.A
mexitegel mexitegel skrev:
...och tänkte "din snåla j-vel" 😂. Men jag gör precis likadant.
Hade det bara varit en krona så hade jag inte brytt mig, men med deras prisgaranti så blir det ju ändå 12 % billigare 🙂
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N+1
Blå träbearbetningssvarv av märket Luna med elektrisk motor och två tryckknappar, stående på en svart vagn framför ett vitt element.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
boschkenta och 13 till
  • Laddar…
Totte_S Totte_S skrev:
som frugan tyckte jag skulle köpa
What? 😎
 
K Kane skrev:
What? 😎
Det gäller att välja rätt fru, det gör saker så mycket enklare.
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 6 till
  • Laddar…
Totte_S
K Kane skrev:
What? 😎
Ja - jag har dragit vinstlott. Det är jag som bromsar. Betongblandare för nån vecka sen, frun sa köp. Hon frågade i flera år var våra motorsågar är, så jag köpte en. Lasern skulle jag lånat av en kollega, men glömde fråga, så då sa hon köp 😁
Hon brukar önska sig trevliga saker som färgskrapor, slipmus, bultsax etc.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
  • Wow
Sthlm1891 och 16 till
  • Laddar…
D
Totte_S Totte_S skrev:
Ja - jag har dragit vinstlott. Det är jag som bromsar. Betongblandare för nån vecka sen, frun sa köp. Hon frågade i flera år var våra motorsågar är, så jag köpte en. Lasern skulle jag lånat av en kollega, men glömde fråga, så då sa hon köp 😁
Hon brukar önska sig trevliga saker som färgskrapor, slipmus, bultsax etc.
En sån bra fru!

Jag fick mig en jävla utskällning för att jag inte köpt en giraffslip, råkade nämna att proffsen kör det och det går fortare än att handslipa väggarna.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Totte_S
När vi ändå håller på:
Förpackningar med kopplingar och nipplar från märket CEJN eSafe, placerade på en beige yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Totte_S Totte_S skrev:
Ja - jag har dragit vinstlott. Det är jag som bromsar. Betongblandare för nån vecka sen, frun sa köp. Hon frågade i flera år var våra motorsågar är, så jag köpte en. Lasern skulle jag lånat av en kollega, men glömde fråga, så då sa hon köp 😁
Hon brukar önska sig trevliga saker som färgskrapor, slipmus, bultsax etc.
Min vill bara ha en bandsåg.
 
  • Gilla
Totte_S
  • Laddar…
Totte_S
Z z_bumbi skrev:
Min vill bara ha en bandsåg.
Jaha? Vilken blir det o när kommer den? 😁
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.