R
Alfredo Alfredo skrev:
Några tomhylsor ger ingen ångest. Ernst ger ångest.
Vi har tydligt sett motsatsen!
 
R
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är en av de tre en tjej bör du komplettera med en tomat eller lite paprika. Är det ett barn går det bra att ha marshmallows att grilla när köttet är uppätet.
Tänker att köttet kan grillas Rare och det är ju därav rödtjut finns..
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
<svensklektion>
Objektsform. Byt till vi/oss så sätter du skrattet i halsen.
</svensklektion>

Ja, moderaterna, jag vet att man inte borde läxa upp dem som inte kan bättre.
Du verkar vara i samma träsk som Fribygg, har det något med dom östliga generna tro🤷
 
Jag bygger hemautomation! Självklart med Plejd. Kopplar själv då det inte är rocket science. Har dock en liten fråga innan jag sätter fast sladdarna. Alla sladdar har olika färg. Det är förstås för att markera åt vilket håll amperen går. Nu har jag andra färger än på bilden, tex finns en som är både gul och grön på samma gång. Det är förstås gul och grön på bilden som är ihopatvinnade. Men den rosa, är det samma som min bruna?

Enda nackdelen med Plejd är de har inte märkt anslutningarna som kopplings schema i bilden men det är för att det är proffs produkt å elektriker brukar sätta i sladdarna. Men behövs inte när man har facit i bilden.

Lite bakgrund också så ni kan svara på frågan: myresjöhus 1,5 plan, Elon abonnemang, växtzon 2, planlagt och samfälld garagelänga.

Diagram över ikigai med fyra färgade trådar markerade som "vad du är bra på", "vad du älskar", "vad världen behöver" och "vad du kan få betalt för".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 5 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag bygger hemautomation! Självklart med Plejd. Kopplar själv då det inte är rocket science. Har dock en liten fråga innan jag sätter fast sladdarna. Alla sladdar har olika färg. Det är förstås för att markera åt vilket håll amperen går. Nu har jag andra färger än på bilden, tex finns en som är både gul och grön på samma gång. Det är förstås gul och grön på bilden som är ihopatvinnade. Men den rosa, är det samma som min bruna?

Enda nackdelen med Plejd är de har inte märkt anslutningarna som kopplings schema i bilden men det är för att det är proffs produkt å elektriker brukar sätta i sladdarna. Men behövs inte när man har facit i bilden.

Lite bakgrund också så ni kan svara på frågan: myresjöhus 1,5 plan, Elon abonnemang, växtzon 2, planlagt och samfälld garagelänga.

[bild]
Bra med bild, det underlättar alltid när man ska svara. 👍
Du kan förbereda och ansluta din bruna där den rosa ska vara, så kan din elektriker komma förbi och godkänna jobbet.

Du får ett intyg likt badkarscertifikatet som du bör hänga upp i närheten av din Plejd.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag bygger hemautomation! Självklart med Plejd. Kopplar själv då det inte är rocket science. Har dock en liten fråga innan jag sätter fast sladdarna. Alla sladdar har olika färg. Det är förstås för att markera åt vilket håll amperen går. Nu har jag andra färger än på bilden, tex finns en som är både gul och grön på samma gång. Det är förstås gul och grön på bilden som är ihopatvinnade. Men den rosa, är det samma som min bruna?

Enda nackdelen med Plejd är de har inte märkt anslutningarna som kopplings schema i bilden men det är för att det är proffs produkt å elektriker brukar sätta i sladdarna. Men behövs inte när man har facit i bilden.

Lite bakgrund också så ni kan svara på frågan: myresjöhus 1,5 plan, Elon abonnemang, växtzon 2, planlagt och samfälld garagelänga.

[bild]
Det måste vara fempoligt när det är växtzon 2.
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 2 till
  • Laddar…
Tänk gärna till lite extra med avseende på tätskiktet om du planerar att hämta upp certifikatet i ett våtrum. ☝️
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Ok tack alla. Plejden fick precis plats under locket som sitter i botten av badkaret 👍
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ok tack alla. Plejden fick precis plats under locket som sitter i botten av badkaret 👍
Det är bara för enkelt. 👌
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det är bara för enkelt. 👌
Yesss! Finns plaströr under locket för dold kabeldragning. Så snyggt!
 
  • Älska
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag bygger hemautomation! Självklart med Plejd. Kopplar själv då det inte är rocket science. Har dock en liten fråga innan jag sätter fast sladdarna. Alla sladdar har olika färg. Det är förstås för att markera åt vilket håll amperen går. Nu har jag andra färger än på bilden, tex finns en som är både gul och grön på samma gång. Det är förstås gul och grön på bilden som är ihopatvinnade. Men den rosa, är det samma som min bruna?

Enda nackdelen med Plejd är de har inte märkt anslutningarna som kopplings schema i bilden men det är för att det är proffs produkt å elektriker brukar sätta i sladdarna. Men behövs inte när man har facit i bilden.

Lite bakgrund också så ni kan svara på frågan: myresjöhus 1,5 plan, Elon abonnemang, växtzon 2, planlagt och samfälld garagelänga.

[bild]
Den gulgröna förberedd för att klara av grön el.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Den gulgröna förberedd för att klara av grön el.
Fast bara från solen, därav den gula färgen.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Den gulgröna förberedd för att klara av grön el.
Aha
Det har jag inte än. Får jag grön el automatiskt om jag sätter i den också?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
P Pin skrev:
Aha
Det har jag inte än. Får jag grön el automatiskt om jag sätter i den också?
Nä det brukar kräva specialabonnemang . Det är därför det går så många olika kablar så att man ska kunna välja vilken sorts el man vill ha
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Den gulgröna förberedd för att klara av grön el.
Fy f*n miljö som i miljöpartiet banna banna!!!!
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.