Äntligen!! Skärmbild som visar ett godkänt körkortsprov för körning med meddelandet "Din körning är godkänd" i grön text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Dilato och 11 till
  • Laddar…
YEEESSSS!!

Lyckades bli av med skitbilen och hoppas inbytet blir bättre. Jävligt skönt att bli av med det problemet....
 
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
galento
Får gratulera , vi också väldigt nöjda att vi fick sålt Subarun 😀 så ett bekymmer mindre.
 
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Tillträde på huset idag, flytten går imorgon kväll och framme torsdag morgon. 😃

Jäkla vad taggad man är på framtiden 🤪😃

Helt klart värt ett YYEEEESSSSSS
 
  • Gilla
  • Älska
mikethebik och 18 till
  • Laddar…
Vart flyttar ni då?

Måste vara ganska långt..?
 
YEEEESSSS.
Kanske ska köpa några lotter idag.
Röjde en garderob i morse och hittade en radio, blev nyfiken om den funkade. Letade typ en halvtimme efter en elkabel utan att hitta nån, gav upp, gick ut och städade bilen istället.
Rasslade till i dammsugarmunstycket när jag var under förarstolen, drog ut och det hängde med en sån sladd jag letade efter 😲🙂
Mins inte att jag haft en sån i bilen, hängde nog med på köpet.
En elkabel som hittats i en bil, liggandes på bilsätet framför växelspaken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Myckling och 7 till
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Vart flyttar ni då?

Måste vara ganska långt..?
Från Småland till Jämtland. 80 mil 😍😃
 
  • Gilla
  • Älska
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Från Småland till Jämtland. 80 mil 😍😃
Jag läste fel först "Framsidan" och tänkte att ni skulle flytta från Göteborg till Stockholm (eller tvärs om hur man nu ser det 😉)
Grattis till riktiga vintrar då, har du beställt snöskoter ??
 
  • Gilla
possum77 och 1 till
  • Laddar…
4774
fgo fgo skrev:
Äntligen!![bild]
Grattis 😀👍
 
  • Gilla
fgo
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
YEEEEESSSSSS!!
Tror det var i tråden GHHHHAAAA jag skrev om min sjuka särbo som fick p-bot för att det tog henne för lång tid att gå till automaten och lösa en biljett då även bankkortet strulade. Bilen var övervakad 10.00-10.03, biljettköpet gick igenom 10.04
Idag efter 5 överklaganden kom ett brev "Ärendet avskrivet"
Det har varit hot om inkasso, påminnelseavgifter och tingsrätten, särbon har bara skickat överklagande med vändande post och inte betalt ett öre.
Har för mig det är 6 minuter, mission impossible om det är lite kö.
Kanske finns det någon femtonminutersparkering inom gångavstånd som man kan stå på medan man köper biljetten?
 
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Jag läste fel först "Framsidan" och tänkte att ni skulle flytta från Göteborg till Stockholm (eller tvärs om hur man nu ser det 😉)
Grattis till riktiga vintrar då, har du beställt snöskoter ??
Hur sjutton får du Småland till framsidan, finns väl inget annat än skog och snålisar där?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
YEEEEEEESSSSS!

Har varit obehagligt uppsvälld och hård i snart en vecka men satte mig precis ner och öppnade en kall 100W efter 25 minuter ooooerhört tufft räfsande när jag får en första föraning att nåt är på g. Lite som ett förskalv 🙄

Ett par minuter senare dånar det över hela bygden när en veckas ost, bönor och ägg äntligen ger sig till känna och jag känner mig plötsligt normal igen. Skulle inte förvåna mig om det ekade ända till Gunnarvattnet 😮

FFTW - flatulens for the win!

Kan tyckas obetydligt men glöm inte att det är dom små segrarna som oftast betyder mest i längden!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
peteds01 och 8 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Från Småland till Jämtland. 80 mil 😍😃
Så avis, ska bara lösa jobb så är jag näst på tur. Var någonstans i J❤️mtland?
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
@Isakare Inte än, måste ta körkort först för det 🤣
@Bästerortarn Vi kommer hamna i Svenstavik. 😃 Bara flytta, jobb finns det gott om 😃
Vart i Jämtland tänker du/ni flytta?
 
  • Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
G Gott1 skrev:
Hur sjutton får du Småland till framsidan, finns väl inget annat än skog och snålisar där?
I första inlägget skrev han "Framtiden" det var det jag läste fel till framsidan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.