engs
  • Gilla
LevaLivet och 2 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Kollat lite prime day men inget extraordinärt tycker jag. Mirka dammsugare nedsatt med ca 30 %. Hade hoppas på någon bra rabatt på deras slipmaskiner

Edit: den verkar ju dessutom finnas billigare från andra säljare så inte alls något vidare bra tips 😄
Matchar Hornbach prime-day rea tro? De brukar ju matcha Amazon men dettta är ju exklusivt för medlemmar.
 
P plan-g skrev:
Matchar Hornbach prime-day rea tro? De brukar ju matcha Amazon men dettta är ju exklusivt för medlemmar.
Jag har lyckats matcha när det är prime days. Men kan nog bero på säljare, försökte matcha en grill för ett tag sedan men det blev stopp för det stod bara "I lager" och inte antal.
 
Cheesen
https://amzn.to/4cFCEZO
Produktbild av BGS 447 låsringstång-sats med 4 delar och blåa handtag, visas tillsammans med Prime Day-pris på Amazon.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den här har legat i min varukorg ett tag... Nu är det dags...
Som vanligt så finns det tokbra erbjudanden på Oregon under prime day. Köpte två filsatser och sågskyddsbyxa i fjol.. samma pris i år
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
F fabian2000 skrev:
Wagner färgsprutor hos Amazon.
[länk]
Jag känner att jag behö…ok vill ha en men är de bra?
Kollar på 250M eller 350R
Mycket att måla invärtes på huset och utsidan är röd slamfärg som verkar slita på maskinerna.

Ps. Min bättre hälft är inte hemma = jag hinner gömma eventuellt köp
250M prismatchar du sen på hornbach så betalar du 3536 istället för 3928.99.
Skyll nu inte på mig så jag får din bättre hälft efter mig 😬, du får ta ansvar för dina egna inköp och inte skylla på någon annan😂😂.
 
  • Haha
fabian2000
  • Laddar…
S Skogsmusen skrev:
du får ta ansvar för dina egna inköp och inte skylla på någon annan
Så funkar det inte här. Det är alltid någon annans fel när ett verktyg får ett nytt hem. 😉😂
 
  • Gilla
fabian2000 och 1 till
  • Laddar…
E
Bosch 12V fem-pack* för 5890kr, tror det är rätt bra pris sett till de senaste åren.
OBS: det inte är senasre generationen med borstlösa motorer, jag har dock varit nöjd med dem (mest använt cirkelsåg och brorrmaskin).
https://www.amazon.se/dp/B08GLP5N8H/
*)Ser tom ut att vara ett sex-pack om den listade ficklampan faktiskt kommer med (var inte med i uppsättningen jag köpte för några år sedan).
 
Cheesen
E Emil.P skrev:
Bosch 12V fem-pack* för 5890kr, tror det är rätt bra pris sett till de senaste åren.
OBS: det inte är senasre generationen med borstlösa motorer, jag har dock varit nöjd med dem (mest använt cirkelsåg och brorrmaskin).
[länk]
*)Ser tom ut att vara ett sex-pack om den listade ficklampan faktiskt kommer med (var inte med i uppsättningen jag köpte för några år sedan).
Ja det är bizarrt att kitet jag betalade 3200:- för 2016 kostar över 7000:- ordinarie numera.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
E
Cheesen Cheesen skrev:
Ja det är bizarrt att kitet jag betalade 3200:- för 2016 kostar över 7000:- ordinarie numera.
Ja, jag fick ge 5300-5400 (beställt fr Tyskland) mars 2022 så det har rusat väldigt sista åren.
 

Lamellfräs Bosch GFF 22 A, 670 W, metallvinkelanslag, vinkelinställning, Fräsdjup:22mm, Fräsbit 105mm, Borr 22mm​

https://www.amazon.se/dp/B00531AMEK

-32 % 3 623,61kr
Lägst senaste pris: 5 304,62 kr

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=251680

Bild som visar en prisreduktion med 32 % på en Lamellfräs Bosch GFF 22 A, 670 W från 5 304,62 kr till 3 623,61 kr, samt produktdetaljer och betyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Prisjämförelse för Bosch GFF 22 A Lamellfräs från olika butiker. Priser varierar från 6 743 kr till 7 950 kr. Flera butiker, betyg, och knappar för att gå till butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
F frav skrev:

Lamellfräs Bosch GFF 22 A, 670 W, metallvinkelanslag, vinkelinställning, Fräsdjup:22mm, Fräsbit 105mm, Borr 22mm​

[länk]

-32 % 3 623,61kr
Lägst senaste pris: 5 304,62 kr

[länk]

[bild]
[bild]
Bra pris, postades i fredags också.
Gör det den ska med bra precision.

Släpps en 18V variant i september. 👍
 
  • Gilla
Gudahov och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bra pris, postades i fredags också.
Gör det den ska med bra precision.

Släpps en 18V variant i september. 👍
Det har jag missat, fredags var länge sedan :) . Då blevd et repris för de som missat.
Såg att det var sk. blixterbjudande, så tänkte att det var något här & nu. Då var det en Long Lightning...
 
  • Gilla
Gudahov och 4 till
  • Laddar…
Haft span på Metabos 18V kompressor ett tag. Den brukar ligga kring 2900:- men Conrad har satt ned den till 2390:- ink frakt.

Liten tank, så den räcker bara till några sekunders blås innan kompressorn går igång eller ett 10-tal dyckert. En italienare på tuben som testade den med ett 5Ah batteri får ut cirka 250 dyckert per laddning. Hursomhelst så är den smidig om man flyttar runt mycket på en arbetsplats och/eller inte har tillgång till ström.

https://www.conrad.se/sv/p/metabo-p...eritryckluftkompressor-5-l-8-bar-2179284.html

Metabo Power 160-5 18 LTX BL OF batteritryckluftkompressor med 5 liters tank och 8 bars tryck, säljs för 2390 kr inklusive frakt på Conrad Electronic.
 
  • Gilla
David__11 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.