wildeside
K Kling 1 skrev:
[bild]
Äntligen!!! Min tur är kommen😄.
Varför har du dolt svars adressen vill vara med ju!!!!!!!!!!!!!
 
  • Arg
  • Haha
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Varför har du dolt svars adressen vill vara med ju!!!!!!!!!!!!!
Så jäkla taskigt!
 
YEEES!
Efter mycket pillande och justerande hit och dit med både slingkablar, app och nätverk är nu äntligen robotklipparen igång. Har klippt ett par timmar nu.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Yeeeesss
Skickade in en Xperia 1 V på reparation av trasig skärm och fick en Xperia 1 VI tillbaka, ingen anledning att byta telefon mao.
Kartong till Sony Xperia 1 VI på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En Xperia 1 VI mobiltelefon i svart färg placerad på ett träbord. Skärmen är avstängd och reflekterar omgivningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Kramla och 4 till
  • Laddar…
YEEESSSSS! Huset sålt och nu tar vi ytterligare ett kliv mot det nya livet 😀😀
 
  • Gilla
mikethebik och 15 till
  • Laddar…
När jag åkt på pumpen flera gånger i det långsamt gående övertagandet av gården i form av maskiner som antingen inte startar alls eller är helt slut eller har någon del trasig som man inte kan få tag på, så vände det lite idag och det tänker jag fira.

Har haft span på en röjsåg som hängt på väggen i ett uthus och som inte varit i drift på många år. Tänkte bara testa att se om den startade och förväntade mig att snöret inte ens skulle gå att rubba (vis av erfarenhet från en motorsåg jag hittade förra året). Döm till min förvåning då den startar efter några ryck trots typ fem år gammal bensin. Hittade också en sele till den som jag tvättat och fixat till. Det enda jag behöver investera i är trimmerhuvud och ett skydd och lite kärleksfull service jag fixar själv, sen är jag igång. Kalas!!!
 
  • Gilla
4774 och 12 till
  • Laddar…
ullberg
Var nere och tankade båten, när jag skulle åka därifrån backar jag ca 30m enkelriktad väg, har gjort det många gånger tidigare och vet mycket väl att det är ett vägräcke på ena sidan. Var väl trött eller så får jag skylla på bränsleångor men precis samtidigt som jag tänker att jag måste hålla mig borta från räcket hör jag ett obehagligt ljud och bilen tar stopp…😢

Så varför skriver jag inte i Gaaahhh-tråden? Jag insåg att misstaget redan var gjort, så gick inte ut på platsen utan vände och åkte hem. Väl hemma skulle jag inspektera skadorna som jag trodde skulle vara på flera paneler givet ljudet och känslan - och döm om min förvåning när jag inte hittar en enda skada! 🤩 jag fattar inte hur det kunde bli så, kanske var det däcket som träffade ett av räckets fästen, syns dock inte på däck och inte en skråma på fälgen (den bilen har inte lågprofil utan mer av ballongkaraktär så däcket kan mycket väl skyddat)

Så Yeeeessss för att kommit undan med blotta förskräckelsen!

Hoppas jag slipper göra ett inlägg i Gaaaahhh-tråden om jag trots allt hittar någon skada, har verkligen kollat noggrant och ser ingenting.

/U
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 9 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Var nere och tankade båten, när jag skulle åka därifrån backar jag ca 30m enkelriktad väg, har gjort det många gånger tidigare och vet mycket väl att det är ett vägräcke på ena sidan. Var väl trött eller så får jag skylla på bränsleångor men precis samtidigt som jag tänker att jag måste hålla mig borta från räcket hör jag ett obehagligt ljud och bilen tar stopp…😢

Så varför skriver jag inte i Gaaahhh-tråden? Jag insåg att misstaget redan var gjort, så gick inte ut på platsen utan vände och åkte hem. Väl hemma skulle jag inspektera skadorna som jag trodde skulle vara på flera paneler givet ljudet och känslan - och döm om min förvåning när jag inte hittar en enda skada! 🤩 jag fattar inte hur det kunde bli så, kanske var det däcket som träffade ett av räckets fästen, syns dock inte på däck och inte en skråma på fälgen (den bilen har inte lågprofil utan mer av ballongkaraktär så däcket kan mycket väl skyddat)

Så Yeeeessss för att kommit undan med blotta förskräckelsen!

Hoppas jag slipper göra ett inlägg i Gaaaahhh-tråden om jag trots allt hittar någon skada, har verkligen kollat noggrant och ser ingenting.

/U
Kanske va ett barn på cykel du backade på........
 
P Pappa1986 skrev:
Kanske va ett barn på cykel du backade på........
Finns så många ändå 🙄
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
ullberg
P Pappa1986 skrev:
Kanske va ett barn på cykel du backade på........
Sådana gör också märken… …och det var just det jag fokuserade på: vad som var bakom bilen - räcket som smög upp på ena sidan var det mindre uppmärksamhet på tyvärr…
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Sådana gör också märken… …och det var just det jag fokuserade på: vad som var bakom bilen - räcket som smög upp på ena sidan var det mindre uppmärksamhet på tyvärr…
Jo så är det självklart 😊
 
galento
YEEEEEEESSSS , Subarun såld 👍👍👍👍
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 5 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
YEEEEEEESSSS , Subarun såld 👍👍👍👍
Är väl inget att vara glad för!? 😂
 
galento
S statiker skrev:
Är väl inget att vara glad för!? 😂
Jo , så mycket som denna bilen har kostat i reparationer.
 
  • Wow
  • Ledsen
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
galento
28 grader , så nu är man glad att kunna köra ac i huset som ligger i sol hela dagen.
 
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.