S Sofia. skrev:
Tack tack😊 Göteborgsområdet!
Har förstått att priserna på hus i fint skick på landet där ute gått upp bra med. Nu ska du ju inte sälja men alltid bra när man pratar med banken.

Ser ut som grymt ställe för kompishäng på sommaren :)

Klappa dig på axeln från mig 🥳
 
S
Appendix Appendix skrev:
Har förstått att priserna på hus i fint skick på landet där ute gått upp bra med. Nu ska du ju inte sälja men alltid bra när man pratar med banken.

Ser ut som grymt ställe för kompishäng på sommaren :)

Klappa dig på axeln från mig 🥳
Jag trivs fantastiskt bra, bara resten av trädgården kvar att fixa 😊
Tack🥳
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
S
En alldeles dagsfärsk bild, morgonens lilla projekt var att plantera dessa krukor 😊
 
  • Flera krukväxter nyplanterade mot en vit vägg, inklusive blommande växter och gröna plantor, både på marken och på en hylla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
A. E
  • Laddar…
S
Tänk att det enda som fanns när jag flyttade in var gräsmatta och ogräs. Har så mycket fler projekt i trädgården planerat. Förhoppningsvis blir det damm nästa år☺️
 
  • Trädgård med flera odlingsbäddar fyllda med olika grödor och växter, omgärdad av grönska och träd i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Trädgård med olika växtbäddar fyllda med grönsaker, blommor och grönska, omgiven av en välskött gräsmatta och skog i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Krukväxter och blommande krukor placerade framför en vit trävägg med fönster, och en hylla med ytterligare krukväxter ovanför. Trädgårdsredskap hänger på väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En trädgård med en plantering i en trälåda, blommor som klättrar på en trästolpe, gräsmatta, blommor på marken och en vit byggnad i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyplanterade buskar i en trädgård med nyklippt gräsmatta och pottor med blommor framför ett vitt hus med trädgårdsprojekten och växter i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Trädgård med växter och blommor, utemöbler i rotting och ett bord med krukväxt. Vägghylla med flera krukor framför vitmålad husvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Superfint och det ser väldigt mysigt ut, bra jobbat!
 
S
maah maah skrev:
Superfint och det ser väldigt mysigt ut, bra jobbat!
Tack☺️
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.