GAAAHHHH!!!

Singelolycka backandes mot en enstubbe. Jag hatar när man bara har sig själv att skylla.

Varningspip? Jodå. Trodde de gällde släpet…

Jävla idiot!!!
En krockad bakdel av en blå bil som visar skador nära ett bakljus, orsakad av en enstubbe vid backning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skadad blå bil med lossnad stänkskärm och buckla över vänster bakhjul efter att ha krockat med en stubbe. Bilen står på en gräsmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Gilla
abbe_ och 10 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Gammalt kondenserat kaffe som stått framme på jobbet hela arbetsdagen… iss vått vi in Sviden kål ”foxpoison”.
Fast rekordet att okritiskt tycka om kaffe hur dålig den än är var fasen en säljare som hällde en skvätt vatten in den närmare brända, halvsega intorkade kaffet i botten på kannan som ångat av sig en hel dag, tills det var tillräckligt brunt, hällde över i en kopp, som sedan stoppades i micron någon minut eller så och senare nöjt slurpade på den på vägen till sitt arbetsrum - när jag hörde att han hade gått ur tiden ganska ung ett årtionde senare så kan jag inte låta bli att tänka på rävgiftet han slurpade i sig...
 
  • Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
sitter den bara i clips? Tryck tillbaka och glöm bort händelsen ;)
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag hatar när man bara har sig själv att
Glömmer aldrig när jag som mycket nyskild backade på en stor stenbumling, strategiskt placerad på den stora IKEAparkeringen. Skrattade hela vägen hem. Slapp möta sur gubbe hemma 🤣.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Workingclasshero och 10 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
sitter den bara i clips? Tryck tillbaka och glöm bort händelsen ;)
Det är nästan inte värre än så. Några clips är sönderdragna då de väl drogs framåt snarare än utåt, men det gäller nog främst plasten vid hjulhuset.

Men det börjar bli en dyr försommar. Anledningen till att jag ens backade där var för att köra fram en nyinköpt tvättmaskin då den gamla gett upp. Så dan hade liksom redan börjat på minus…
 
  • Ledsen
pjgb och 1 till
  • Laddar…
Min bättre hälft hade lånat min bil och ringde mig "vill du höra den bra eller dåliga nyheten först?" Den bra nyheten var att ingen var skadad/dog den dåliga var att hon dragit i bilen på liknande sätt som @Nötegårdsgubben gjort nyss, dock endast repor framför höger hjulhus fram. Fick bort det mesta med rubbing.
 
Kan passa på att gaaaahhhh!!!-a lite då över all denna frbskde plast som dagens bilar är helt nedlusade med. Omöjligt att jobba med, omöjligt att få på plats, omöjligt att reparera, går sönder bara man tittar på den, blir till småsmulor vid varje liten sammanstötning i mer än gångfart etc etc etc etc ad nauseam. Plus att det sitter en massa plastblaffor på de mest ologiska ställen där de ändå inte behövs.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
galento
T Tamak skrev:
Gaaahh....fy fan va bensin smakar skit, man e allt fö gammal till å slanga bensin😂😂
Kommer ihåg ett redigt fyllekalas för många år sen då man var i en källare i fyllan där den hembrända spriten fanns , såg en 33cl drickbutelj som man trodde innehöll sprit men fasen det var diesel i den. Smakade heller inget vidare.
 
  • Haha
  • Wow
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Det är lugnt Niq 😎😉😂 Jorå gubben här är lite rund om magen 😛🙂 Det var det
hon sade ang bmi. Att äta bra är ju inte fel , man kanske skulle försöka börja med att
inte ta "en omgång extra" när det smakar bra . Vore fint om man kunde tappa ca 20kg.
Vet ju inte vad du brukar äta men äter man normala mängder vanlig mat och inte bara sitter stilla så är det nog inte den som bidrar till att magen växer. Det är egentligen ganska lätt att äta bättre det kräver bara att man funderar lite mera i början. Att äta bra o hälsosamt i min värld är att sådan mat som gör att allt i kroppen fungerar bra. Som tex matsmältning och blodflöde.
 
Unikt namn
Både covid och någon eländig låsning i baksida axeln/skuldra efter ett dumt lyft.
Vad blir den tredje olyckan måntro?
Gaaaaahhhhh!
 
N Niq skrev:
Du har alltså smakat på orchröv
Nej, jag har ju smakat på kaffe. Kan du inte läsa?
 
  • Haha
  • Älska
tveksamt och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
GAAAHHHH!!!

Singelolycka backandes mot en enstubbe. Jag hatar när man bara har sig själv att skylla.

Varningspip? Jodå. Trodde de gällde släpet…

Jävla idiot!!!
[bild]

[bild]
Det man inte har i huvudet får man ha i motorsågen.

Stubbe och växtlighet efter trädfällning med motorsåg, omgiven av grönska och ogräs på en solig dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En orange och vit motorsåg ligger i gräs och löv bredvid ett avsågat trädstam mot en bakgrund av grönskande växter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tog typ fem år och fem minuter, inklusive påtagande av skyddskläder.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 7 till
  • Laddar…
wildeside
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Det man inte har i huvudet får man ha i motorsågen.

[bild]
[bild]
Tog typ fem år och fem minuter, inklusive påtagande av skyddskläder.
Vem har bråttom här i livet😀
 
  • Älska
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Vissa saker är tydligen arbetsbesparande om man gör direkt…
 
  • Haha
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vissa saker är tydligen arbetsbesparande om man gör direkt…
Typiskt ”sista listen”-syndrom…
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.