hsd
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 186 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
😁
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Fan ta er Grumme!! 🤣
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 198 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 227 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
J Jontha skrev:
Självklart ska mannen i huset inte kunna något om städ!! Jag är stolt över mig själv och mitt resultat.
Ja, jag med mina 7/10 funderar på om jag ska visa upp det för den k. hustrun på temat ”Titta vad mycket jag kan det trodde du inte”, eller om det ger henne vatten på ”Jaha det var väl det jag visste du kan verkligen inte städa”-kvarnen.
 
  • Haha
Jontha
  • Laddar…
Totte_S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 204 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

”Skviss?” Måste vara lokaldialektalt…
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 209 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 266 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 340 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Totte_S Totte_S skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 204 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

”Skviss?” Måste vara lokaldialektalt…
det är nog mer åt onomatopoetiska hållet att försöka efterlikna gnällljudet som kan höras ibland när rutor skrapas av.
 
Z
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.