S Saelen skrev:
[bild]
Ja med minst 14 långburk och nygrillad balrog.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vet hut! Detta är en seriös tråd på ett seriöst forum. Ditt vänsterdravel får du torgföra någon annanstans, typ på Stockholm Skavsta! 😡
Hallå vad har du emot Nyköping❓ Nog för att det är ett eländigt ställe men det är inte lika illa som Katrineholm.
 
Är det förresten någon som vet om forumtroll sover på Trollull?
Stålrull av märket Trollull i förpackning med tecknad figur som dansar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

@-MH- skulle behöva några kubik till sitt golv och jag tänker att ni här borde ha koll!
 
N Niq skrev:
Hallå vad har du emot Nyköping❓ Nog för att det är ett eländigt ställe men det är inte lika illa som Katrineholm.
Stockholm Skavsta heter det och vad har katrinplommon med detta att göra?
 
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Vet hut! Detta är en seriös tråd på ett seriöst forum. Ditt vänsterdravel får du torgföra någon annanstans, typ på Stockholm Skavsta! 😡
Ja, nu tog du tråden till en rekordhög seriösitetsnivå, det var väl onödigt…
 
Nissens Nissens skrev:
rekordhög seriösitetsnivå
D-a påhopp. @FredrikR, moderatera!!!
 
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Ja, nu tog du tråden till en rekordhög seriösitetsnivå, det var väl onödigt…
Håll er till ämnet istället
 
  • Wow
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Fast små burkar är bättre, typ en 33 cl Kukko!
KORTHYLSA heter det...
 
N Niq skrev:
Hallå vad har du emot Nyköping❓ Nog för att det är ett eländigt ställe men det är inte lika illa som Katrineholm.
Flen?
 
Alfredo Alfredo skrev:
D-a påhopp. @FredrikR, moderatera!!!
Tråden ska ju vara stängd!!
Hur kontaktar jag ägaren?
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Är det förresten någon som vet om forumtroll sover på Trollull?
[bild]
@-MH- skulle behöva några kubik till sitt golv och jag tänker att ni här borde ha koll!
Vad yrar du om?
Ullen växer ju på trollhuvudet, klart de sover på det, såvida de inte sover ståendes…

För att de mindre vetande skall förstå var ullen kommer ifrån så har man till synes en hårillustration på utsidan av paketet…
 
Redigerat:
Nissens
FredrikR FredrikR skrev:
Tråden ska ju vara stängd!!
Hur kontaktar jag ägaren?
Du får väl uppsöka bekvämlighetsinrättningen och titta i spegeln…
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
J
Alfredo Alfredo skrev:
Ids?! 😢 Om det vore så enkelt... 😢😢 Sen denna tråd startade har jag sänkt 14 långa varje kväll och av någon obegriplig anledning är minnet inte vad det brukade vara...
Apropå saker vi minns
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
J Jocke Best skrev:
Apropå saker vi minns
Va, vad pratar ni om?

Minne...?
 
Nu är jag lite upprörd så ni får ursäkta lite men jag måste skriva av mig. Vi köpte hus i vintras och nu är sommaren redan här som vi sett fram emot i den nya trädgården i det nya huset men det blev inte som vi tänkt oss för att nu kan vi inte vara ute och inte heller vara inne för det är mygg överallt och det var det inte på visningen och inte heller när besiktningsmannen kollade allt enligt sitt protokoll så det är ju solklart dolt men frågan är hur vi får både skadestånd hävt köp och myggsanering via antici-mexaren och för att strö salt i såren så är det även datumparkering på gatan så varannan dag kan vi inte nyttja vår laglott att parkera på den del av asfalterad gata som är avsedd för oss och grannen parkerar dessutom på sin asfaltsplätt även när han inte får alltså samtidigt som oss och han bor mittöver så då blir det trångt när båda parkerar samtidigt dessutom delas posten inte ut varje dag och så var det inte heller på visningen så vi har två dolda fel eller man skulle kunna säga avtalsbrott enligt konsumentköplagen och vi är oroliga för fler problem och att detta bara är toppen av isberget som vi nu sent om suset har fått reda på att det smälter och det är sjötomt med källaren några centimeter över vattenytan så ni förstår vilket elände vi drabbats av helt utan egen förskyllan detta får oss att inte sova på natten då vi ändå inte kan sova för alla mygg och skrev jag förresten om parkeringskaoset på vår lilla återvändsgata det är verkligen mycket nu som ni ser och jag tänkte kika in här igen när det kommit in några svar så ni ska inte vara oroliga för mig om jag inte återkommer närmsta tio till femton minutrarna
 
  • Ledsen
  • Haha
  • Gilla
  • Arg
4774 och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.