Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 297 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än några av de personer som har gjort quizet.

Stupade på frågor om COP-värde som jag inte visste vad det var. Brukar fungera att chansa men icke denna gång.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 638 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Kan du bygga pool? [länk]

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick bara 8/10 ☹️
Men det får duga - jag bor i lägenhet och har, tyvärr, ingen plats för en pool där 😄
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 247 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 791 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Haha jag har ju inte ens en pool.
 
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 808 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

Och fråga 4. Värmepumpen i ett förråd.......lycka till.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 811 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Va f**! Nu ska jag skrapa trisslotter.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 811 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 258 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 261 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 843 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

Har aldrig ens funderat på att bygga pool... men ibland går det bra ändå 😁
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.