richardtenggren
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Elslutbleck kan man göra "smarta" på flera olika sätt. Jag har en Shelly-puck kopplad till mitt.
Elslutbleck är väl inte så säkert om jag läst rätt? Inget man har på ytterdörren som jag förstått. 🤷🏻‍♂️
Vi har ju gurun @123abc här som kan sånt här också :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Elslutbleck är väl inte så säkert om jag läst rätt? Inget man har på ytterdörren som jag förstått. 🤷🏻‍♂️
Vi har ju gurun @123abc här som kan sånt här också :)
Hmm jag vet inte! Jag har det i en grind utomhus. Men när jag läste om det så fanns det flera olika nivåer så att säga. Mitt är inte särskilt dyrt/säkert men fyller sin funktion!
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Hmm jag vet inte! Jag har det i en grind utomhus. Men när jag läste om det så fanns det flera olika nivåer så att säga. Mitt är inte särskilt dyrt/säkert men fyller sin funktion!
Där är det nog perfekt, det är väl vad som används på entrédörrar till trapphus med! 👍
 
  • Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Hmm jag vet inte! Jag har det i en grind utomhus. Men när jag läste om det så fanns det flera olika nivåer så att säga. Mitt är inte särskilt dyrt/säkert men fyller sin funktion!
Jag har ett till garagedörren (det i inlägg #81), funkar utmärkt.
Och som du säger så blir det ett väldigt litet ingrepp, och jag driver det via ett 12V motorcykelbatteri, så backuptiden är typ ett dygn.
Bra lösning tycker jag, om man kan tumma lite på säkerhetstänket.
 
  • Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Ful och extern, ja. Men fortfarande det bästa alternativet.
Inte i en tråd om allt i låskistan. Denna tråd är dedikerad till lösningar som går dölja i standard låskista.
 
  • Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
Då finns det väl bara ett vad jag vet, och det är Dormakaba dKey.
Så kör på det, 5 papp och problemet är löst!
 
Hannuse Hannuse skrev:
Då finns det väl bara ett vad jag vet, och det är Dormakaba dKey.
Så kör på det, 5 papp och problemet är löst!
Det är ju den jag började tråden med. Men den är ju starkt begränsande. Priset är det dock inget fel på
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.