SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det kanske det är på din dialekt, men inte på min.
Då skulle jag ju inte behövt fråga.
 
Hmm, om man blir lätt echaufferad när man tänker på hr Kirchsteigers företräden, kan man då drabbas av jERNSTång?
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hmm, om man blir lätt echaufferad när man tänker på hr Kirchsteigers företräden, kan man då drabbas av jERNSTång?
Låter allvarligt
 
Det är därför man ska ha träpinnar i botten på sängen, s.k ribbotten...
 
S Saelen skrev:
Det är därför man ska ha träpinnar i botten på sängen, s.k ribbotten...
Jag trodde träpinnarna under sängen var för att spetsa vampyrer med
 
nä, påle håller jag med själv
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
S Saelen skrev:
nä, påle håller jag med själv
Och vampyr?
 
Ernst hälsar och bugar
 
Grannen har byggt ett staket när jag var semester!

Jag ska hämnas! Jag har köpt 30 meter av Berlinmuren komplett med vakttorn och vakt och håller på att gräva ner. Gräva ner muren, inte vakten, alltså.

Nu säger kommunen att jag behöver bygglov men inte grannen. Hur ska jag hämnas bäst på kommunen?
 
  • Gilla
  • Haha
jonaskop och 4 till
  • Laddar…
H HenrikHuslöse skrev:
Grannen har byggt ett staket när jag var semester!

Jag ska hämnas! Jag har köpt 30 meter av Berlinmuren komplett med vakttorn och vakt och håller på att gräva ner. Gräva ner muren, inte vakten, alltså.

Nu säger kommunen att jag behöver bygglov men inte grannen. Hur ska jag hämnas bäst på kommunen?
Dela av kommunen med mer mur. Ena blocket på ena sidan och andra blocket på andra sidan.
 
H HenrikHuslöse skrev:
Grannen har byggt ett staket när jag var semester!

Jag ska hämnas! Jag har köpt 30 meter av Berlinmuren komplett med vakttorn och vakt och håller på att gräva ner. Gräva ner muren, inte vakten, alltså.

Nu säger kommunen att jag behöver bygglov men inte grannen. Hur ska jag hämnas bäst på kommunen?
Du kan inte ta semester från en grannfejd.
 
  • Gilla
Dahlberg68 och 1 till
  • Laddar…
Inte ens om man är barfota och SVT Örebro filmar en?
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Du kan inte ta semester från en grannfejd.
Ska du också bråka? Akta dig så jag inte kommer hem till dig och planterar en rosenhäck runt ditt hus!
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
H HenrikHuslöse skrev:
Ska du också bråka? Akta dig så jag inte kommer hem till dig och planterar en rosenhäck runt ditt hus!
En till?
 
H HenrikHuslöse skrev:
Grannen har byggt ett staket när jag var semester!

Jag ska hämnas! Jag har köpt 30 meter av Berlinmuren komplett med vakttorn och vakt och håller på att gräva ner. Gräva ner muren, inte vakten, alltså.

Nu säger kommunen att jag behöver bygglov men inte grannen. Hur ska jag hämnas bäst på kommunen?
Glöm inte att du bara kan installera den när han är bortrest på semester.

Bygglovsblanketter är bara bra för att tända brasor med. Ta många så du kan elda ofta i vakttornet.
 
  • Haha
HenrikHuslöse
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.