Verkar Posten fuska med utdelningen hos dig?

  • Jag får alltid mina paket som förväntat

    345 Röster 40,1%
  • Ibland verkar de missa att jag är hemma

    155 Röster 18,0%
  • Mer regel än undantag att de inte levererar

    328 Röster 38,1%
  • Jag använder inte Posten

    31 Röster 3,6%
  • Antal röster
    860
Jahopp, då har man lärt sig nått nytt. UPS-bilen kör inte på is fast det är plant och grusat före och efter... Föraren va snäll och ringde och frågade om jag ville att han skulle lämna paketet på ett utlämningställe ikväll efter 16 så jag kunde få paketet innan helgen ist. för att göra ett nytt försök på Måndag.
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Denna gång fuckade verkligen FedEx upp deras leverans utöver det vanliga.
Skulle levererats i Fredags och var redo, sen Fredag plingade det till i PostNordappen och FedEx kom upp där och levererades i Måndags men enbart 1/3 paket... På måndagen ringer även FedEx för att säga att de kommer dagen efter, Tisdag kommer och går utan att FedEx kommer men åter igen plingar det till i PosNordappen att FedEx kommer via dom på Torsdag. en vecka sent om de väl kommer. GAAAAAAH
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Jag är ju rätt säker på att Bauhaus INTE använder sig av PostMord... 😅

Meddelande om leveranstillfälle från BAUHAUS inom en specifik 12-minutersperiod; länk för uppföljning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
nissenhj och 2 till
  • Laddar…
Varför är du så säker på det? Jag gick in på hemsidan och la första bästa produkt i varukorgen. Enda fraktalternativet är med Postnord...


E-handelssida visar kran, beställningsgränssnitt, totalpris inklusive moms och fraktkostnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Beställde oljefilter på Amazon igår fm, igår på kvällen fick jag välja leveransalternativ och tog hämta i butik om 1-2 dagar, idag på fm så kunde jag hämta ut det.
PostNord, plötsligt funkar det 🙂
 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Beställde oljefilter på Amazon igår fm, igår på kvällen fick jag välja leveransalternativ och tog hämta i butik om 1-2 dagar, idag på fm så kunde jag hämta ut det.
PostNord, plötsligt funkar det 🙂
Köp inte en triss. Du har nu förbrukat all tur för flera veckor framöver 🤣
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Denna gång fuckade verkligen FedEx upp deras leverans utöver det vanliga.
Skulle levererats i Fredags och var redo, sen Fredag plingade det till i PostNordappen och FedEx kom upp där och levererades i Måndags men enbart 1/3 paket... På måndagen ringer även FedEx för att säga att de kommer dagen efter, Tisdag kommer och går utan att FedEx kommer men åter igen plingar det till i PosNordappen att FedEx kommer via dom på Torsdag. en vecka sent om de väl kommer. GAAAAAAH
2/3 paket kom fram, FedEx lämnade över till PostNord (görs tydligen när de är överbelastade) och då sket det sig. FedEx konstaterade i Måndags att PostNord tappat bort ett... Beställde nytt i Texas måndag eftermiddag och valde UPS denna gång och paket med delar låg på utlämningsstället och väntade på mig Onsdag förmiddag, lagom fart 😎
 
Redigerat:
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
N
nino nino skrev:
Beställde oljefilter på Amazon igår fm, igår på kvällen fick jag välja leveransalternativ och tog hämta i butik om 1-2 dagar, idag på fm så kunde jag hämta ut det.
PostNord, plötsligt funkar det 🙂
Samma goda erfarenheter!
Senaste beställningar från Amazon den 11/2 (söndag). Kom hem till mig den 14/2.
Den 20/2 gjorde jag en beställning som hade beräknat leveransdatum 26/2.
Redan den 22/2 kom grejorna med lantbrevbäraren hem till dörren.
Mycket nöjd med såväl PostNord som Amazon.
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.