B
ClasseClas ClasseClas skrev:
Jag är helt säker på att det stod 1499 kr tidigare. Tyvärr tog jag ingen skärmdump. Nu är det 1999 kr. Kollade även reklambladet nu men den var inte med där.
Reklam för fallskyddspaket och hyllplan, rabatterade priser, produktinformation, gult och rött erbjudandetext.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hittade den i kampanjbladet som man borde kunna hänvisa till. Är själv sugen på att göra en beställning
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
B Bongtor skrev:
[bild] Hittade den i kampanjbladet som man borde kunna hänvisa till. Är själv sugen på att göra en beställning
Ser man på! Jag hittade inte den när jag skumläste reabladet. Det är ju klockrent, det borde inte Jula kunna backa på och priserna gäller till den 29e februari.
Reklamblad för JULA med erbjudanden på verktyg, hyllor och belysning. Upp till 50% rea indikeras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
De skyller väl på tryckfel kanske, men det var 1500 på hemsidan tidigare också, helt säker.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
MST75 till samma pris som tidigare tips på MST180
[länk]

Borde (även det) gå prismatcha mot Bauhaus.
”Erbjudandet gäller till 2024-08-05”

Ja ingen brådska iaf
 
  • Gilla
ByggareNic
  • Laddar…
Någon som kontaktat jula ang priset på selen?
Chatten verkar ha fullt upp 😄
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
S
  • Skärmdump från en webbplats, reklam för Hultafors vattenpass, visar text och hand hållandes ett vattenpass över trä.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Alatan Alatan skrev:
Pannlampa LEDwise SP för kampanjpriset 195:-. Mycket prisvärd lampa, magnetladdare och pannband följer med. 600lm max.

[länk]
Tack för tipset! Slängde precis mina gamla dåliga! 👍
 
G Greger_08 skrev:
Artikel
Antal
Pris
Totalt pris
Moms
906226
FALLSKYDDSPAKET PROFFS 4-DELAR

1

1 499.00

1 499.00

25 %


Mitt ligger på posten och väntar
Kan inte du posta din orderbekräftelse (du kan ju svärta personlig info). Julas IT-avd hävdar att den aldrig kostat 1499
 
B Bongtor skrev:
[bild] Hittade den i kampanjbladet som man borde kunna hänvisa till. Är själv sugen på att göra en beställning
Nu har de även uppdaterat kampanjbladet.
Annonssida med verktyg och arbetskläder, rabatter och priser, webbläsargränssnitt synligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S shs skrev:
Kan inte du posta din orderbekräftelse (du kan ju svärta personlig info). Julas IT-avd hävdar att den aldrig kostat 1499
du fick i pm.
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.