Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 471 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Hus tomte
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 491 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 311 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Är inte riktigt överens med svarsalternativen på frågan 8, en papegoja är i min värld en armeringsklipp Grön elektrisk rörbockningsmaskin på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 516 av de 615 andra personer som hittills har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 526 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är ok i quizet "Verktygets smek

”Bibba” är ett ord jag använt men att kommer från sotare visste jag inte.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 185 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 397 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Äntligen!!!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 648 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.