Nattens snöfall gäckade hockeystjärnan som beslutade sig för att ploga både sin egen och grannens uppfart, dock hade han druckit alkohol och rökt cannabis.

Du kan läsa artikeln här: Hockeystjärna fast för att ha plogat rattfull
 
Låt Aftonbladet ägna sig åt sånt skvaller. Detta har inget med husbygge att göra
 
  • Gilla
udihow och 56 till
  • Laddar…
Brynäs sparkade målvakt Anders Lindbäck.
Tydligen var polisen på plats för att någon anmält att han tagit bilen hem från arenan efter en bussresa med öl från en bortamatch
 
  • Gilla
UffePlåtis och 1 till
  • Laddar…
AI:t som gjorde bilden var nog också pårökt. Person i hockeytröja kör snöplog på traktor i snöigt landskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Myckling och 21 till
  • Laddar…
Men vad är det här för artikel på ett (som jag tidigare tyckt) seriöst forum för sommarstuge/lägenhets-ägare och andra som har trädgård eller byggnadsvård som intresse??!!
Ägna tiden åt att göra relevanta artiklar och reportage istället!! Detta är off topic!
 
  • Gilla
Box of rain och 8 till
  • Laddar…
Blev väldigt förvånad att se att redaktionen la upp denna artikel, låt de som vill läsa om dylikt göra det på aftonbladet eller flashback och inte här...
 
  • Gilla
Box of rain och 2 till
  • Laddar…
Korvgubbe
Jag kan ändå se ett värde i att artikeln läggs upp här, då det är många utav oss användare som har åkgräsklippare, trädgårdstraktorer etc. och man allt för ofta (inte nödvändigtvis på forumet) stöter på attityder kring användandet av dessa maskiner under påverkan av alkohol (och annat såklart), som inte rimmar med lagen.

En bra påminnelse om att spara "gräsklipparölen" tills efter att hela gräsmattan är klippt.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 14 till
  • Laddar…
Korvgubbe Korvgubbe skrev:
Jag kan ändå se ett värde i att artikeln läggs upp här, då det är många utav oss användare som har åkgräsklippare, trädgårdstraktorer etc. och man allt för ofta (inte nödvändigtvis på forumet) stöter på attityder kring användandet av dessa maskiner under påverkan av alkohol (och annat såklart), som inte rimmar med lagen.

En bra påminnelse om att spara "gräsklipparölen" tills efter att hela gräsmattan är klippt.
En annan bra påminnelse är att utreda grannarna psykiska hälsa innan man köper ett nytt hus...
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
AndersPS och 9 till
  • Laddar…
H
Korvgubbe Korvgubbe skrev:
Jag kan ändå se ett värde i att artikeln läggs upp här, då det är många utav oss användare som har åkgräsklippare, trädgårdstraktorer etc. och man allt för ofta (inte nödvändigtvis på forumet) stöter på attityder kring användandet av dessa maskiner under påverkan av alkohol (och annat såklart), som inte rimmar med lagen.

En bra påminnelse om att spara "gräsklipparölen" tills efter att hela gräsmattan är klippt.
Därför man har robot så man kan njuta av gräsklippar ölen i lugn och ro 😋
 
  • Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Unikt namn
Sensmoralen är skotta inte grannens uppfart efter du dragit två bärs och en joint. Du bör stanna efter din egen.
 
  • Gilla
  • Haha
Skogen#3 och 10 till
  • Laddar…
C
Unikt namn Unikt namn skrev:
Du bör stanna efter din egen.
Man gör nog säkrast i att inte köra rattfull på sin egen uppfart heller.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
4774
Unikt namn Unikt namn skrev:
Sensmoralen är skotta inte grannens uppfart efter du dragit två bärs och en joint. Du bör stanna efter din egen.
Asgarv 😂
 
kisumisu
H Hallerudsbo skrev:
Därför man har robot så man kan njuta av gräsklippar ölen i lugn och ro 😋
Får bara se när snöskottningsrobot kommer, sådan skulle jag verkligen vilja ha när kommunen blockerar våran utfart jämt och ständigt.

Gör det säkert av jävulskap dessutom då andra sidan av vägen inte får samma vall. Skillnaden är att den sidan anlitat hjälp av snöskottning!
 
H
kisumisu kisumisu skrev:
Får bara se när snöskottningsrobot kommer, sådan skulle jag verkligen vilja ha när kommunen blockerar våran utfart jämt och ständigt.

Gör det säkert av jävulskap dessutom då andra sidan av vägen inte får samma vall. Skillnaden är att den sidan anlitat hjälp av snöskottning!
Ja en sån robot skulle jag med vilja ha.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
S Stuff skrev:
Låt Aftonbladet ägna sig åt sånt skvaller. Detta har inget med husbygge att göra
80% av trådarna har inget med husbygge att göra
 
  • Gilla
drajjan och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.