fubar fubar skrev:
Jag håller på att uppgradera nätverket och ska slänga ut teliaskiten. Är denna Lidlrouter bra, antar att cordless betyder Wi-Fi på tyska.
Lite dyr kan jag tycka.[bild]
Den är nog billig. Inte hittar du någon annan router med 3 gula X för det priset. Om du köper batterier med bluetooth så kan du ansluta den vägen också.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
Modernt matsalsrum med vita möbler, svarta stolar, lila matta, "CARPE DIEM" text på väggen och särpräglad lampa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Och jag vill som sagt ha vit text på mörk vägg.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Och jag vill som sagt ha vit text på mörk vägg.
Vad tror du om en mörk ruta runt texten? Bry dig inte om vad det står, det är nog ingen som förstår vad det betyder.
Modern interiör med projektorvägg, hylla full av böcker, vit pall och gröna växter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Saelen och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Vad tror du om en mörk ruta runt texten? Bry dig inte om vad det står, det är nog ingen som förstår vad det betyder.
[bild]
Dom som skrivit det förstår förhoppningsvis. Eller är det som dom där som tatuerar in asiatiska tecken som varken dom eller tatuteraren vet vad dom betyder❓
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Och jag vill som sagt ha vit text på mörk vägg.
Kan du inte bara skriva direkt med en tuschpenna eller sprayfärg
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Vad tror du om en mörk ruta runt texten? Bry dig inte om vad det står, det är nog ingen som förstår vad det betyder.
[bild]
Jag träffade min fru på russianmailorderbrides.com och hon säger att den texten är sämre än den jag frågade om. Och så sa hon att jag kan skriva det på min bil istället.
 
  • Gilla
  • Haha
fubar och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Och jag vill som sagt ha vit text på mörk vägg.
Använd Microsoft WallPaint. Blir sååå mycket bättre.
Modernt matsalsutrymme med vita möbler, svarta stolar, lila matta och unik taklampa. "Carpe Diem" på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Henningelvis och 7 till
  • Laddar…
Jag tycker "carpe diem" är lite mesigt på en svart vägg. "Memento mori" har lite mer...tyngd, liksom!
 
  • Gilla
  • Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
...eller kanske "jag rullar", fast översatt till latin, du verkar vara inne på det.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Och jag vill som sagt ha vit text på mörk vägg.
Sänksåg, gärna med skena.
Då blir det rakt!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Huggmejsel och hammare
 
  • Gilla
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
Dymotejp
 
  • Gilla
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Dymotejp
Kryp tillbaka till https://kontorsforum.se eller var du nu rymt ifrån. Här märker vi med eldkastare eller åtminstone gassvets!
 
  • Haha
  • Gilla
Saelen och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Här märker vi med eldkastare eller åtminstone gassvets!
Inte använder du väl fosilgas?
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kryp tillbaka till [länk] eller var du nu rymt ifrån. Här märker vi med eldkastare eller åtminstone gassvets!
Nu blev jag påmind om att jag har en ännu ouppackad Lidl plasma... Den borde vara som klippt och skuren för jobbet.
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.