Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 353 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Ovanligt svårt quiz!
Hur många 10/10 gjorde quizet en andra gång, menlös skryttråd så länge den möjligheten finns, just saying....
 
K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 953 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 263 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 846 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
S SueCia skrev:
folk som har 10/10, visste ni verkligen vad dubbelswisha betydde? :O
Det har diskuterats i nyhetsmedia. Så, ja.
 
D debbo skrev:
Ovanligt svårt quiz!
Hur många 10/10 gjorde quizet en andra gång, menlös skryttråd så länge den möjligheten finns, just saying....
Det gäller ju alla sådana här quizar. Även om det bara gick att göra det en gång kan man ju alltid googla sig fram till svaren innan man svarar.
 
B Bassrunner skrev:
Det gäller ju alla sådana här quizar. Även om det bara gick att göra det en gång kan man ju alltid googla sig fram till svaren innan man svarar.
Eller så fungerar det bara en gång per inloggad, man känner sig ju nästan alltid som en sopa mot andra när man ser procentsatserna😅
 
4774
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 086 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.