R Rejäl skrev:
Du verkar så hård o stel en Ernst i knät skulle även göra dig lite glad🥴😂
Vem han motstå en sådan blick. 😍
Leende äldre man med grått hår, ljus jacka, utomhus, suddig blommig bakgrund, varm dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Arg
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
R
Han kanske blir lite generad till o med🙈😂 den nya siffran 3 kant har haft sin födelse idag😂
 
  • Haha
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Stod det i annonsen? Var mäklaren öppen och tydlig med att huset är utsatt för vinter? Jag tror att TS har ett bra case.
Absolut snö är ett helt nytt fenomen i Sverige
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vem han motstå en sådan blick. 😍
[bild]
Du måste varna för sådana där bilder har jag ju sagt
 
  • Älska
  • Haha
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vet du var han bor? Karo är alltid hungrig!
Svälter du din stackars lilla Balrog❓kom ihåg att ge ordentligt med dvärgar och orcherdrank
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nä, nu måste jag ge mig in i tråden igen...

Kan vi en gång för alla reda ut om det är någon balrog som heter Karo eller vart fasen Karo kommer från?

Vad har vi sagt om bilder på Ernst? (och vem är väl jag att ens yttra mig i frågan??)

Att bedöma hårdhetskoefficienter utifall sagde Ernst hamnar i ens knä beror väl främst på saker som preferenser, yttre temperatur, byxans konduktivitet av termiska behovs och ifall Ernst viskar erotiska ord i örat eller bara ägnar sig åt primitivt råmande. Så kallat tantfukteri. Eftersom vi är på BH så är det ord som 'laserpass, TIG-svets och vedklyvning' som åsnyftas.

Apropå dolda fel. Borde vi inte stämma lantmäteriet? Jag menar, på alla mina kartor är ju marken grön men på vintern så är marken vit., Är det då inte stor risk för dolda fel då kartorna inte stämmer med verkligheten? På samma sätt borde ju samtliga kartor som skickas in till landets olika byggnadsnämnder helt enkelt följa årstiderna. vinter = vit, vår = ljusgrön, sommar = grön, höst = rödbrun.

Nu kan FredrikR stänga stänga tråden
 
  • Älska
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Jag har låtit bli att rensa en del Off Topic inlägg i tråden.

/moderaten
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 8 till
  • Laddar…
Kan någon rensa on topic ?
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Arg
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Kan vi en gång för alla reda ut om det är någon balrog som heter Karo eller vart fasen Karo kommer från?
Karo ska iväg en sväng söderut i julhelgen och hon (han?) har lovat att titta förbi hos dig och "reda ut" alla tveksamheter... 😎
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Komsi komsi…

En dos från hagelbrakaren eller den stationära harpunen vid entrén lär göra susen.
Så får jag kött också.

Nu inställer ju sig genast frågan; om jag skulle RÅKA harpunera Ernst… Vad skulle då straffet bli?
Diskutera i små grupper och redovisa på OH
 
  • Ledsen
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Komsi komsi…

En dos från hagelbrakaren eller den stationära harpunen vid entrén lär göra susen.
Så får jag kött också.

Nu inställer ju sig genast frågan; om jag skulle RÅKA harpunera Ernst… Vad skulle då straffet bli?
Diskutera i små grupper och redovisa på OH
Jag och direktören har kommit fram till att du blir kollektivansluten till vänstermedia genom en helårsprenumeration på Nackanazisternas medlemsblad.
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Hellre det än ETC
 
S Saelen skrev:
Kan vi en gång för alla reda ut om det är någon balrog som heter Karo eller vart fasen Karo kommer från?
Jo men pappa balrog var ju hemlighetsfull hur den egentligen ser ut. Så det är nog svårt....
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Å andra sidan är det ju endast jag som har lyckats könsbestämma en Balrog, låt vara med hjälp av ett kikarsikte.
Då är ju frågan, var på PorkHub hittar man balrogar idka lönskaläge?
 
S Saelen skrev:
En dos från hagelbrakaren eller den stationära harpunen vid entrén lär göra susen.
Du har aldrig jagat balrog va?
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.