Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 888 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 567 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Tur man inte är så skrytsam av sig 🦦😂
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 512 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 735 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 839 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 7/10 rätt. Många av frågorna var helt obegripliga för mig som eldar för värmen. Hur länge kaminer och skorstenar skall svalna beror ju på hur bra de är byggda och i hurudant tekniskt skick de är och hur kallt det är.
 
  • Gilla
Zsam och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 928 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 274 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
E
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 305 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"

So close!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 580 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 411 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"Bra va???
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.