S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Längtar med spänning tills denna tråden tar fart 😇🔥🔥🔥
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Z
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 58 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"

😎🔥🍺
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
  • Gilla
Pehu1004
  • Laddar…
kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 96 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Kolmonoxidförgiftning.
Nån får nog förklara för mig hur de skulle gå till.
Ett vanligt stearinljus slocknar innan människan gör det.
Rimligen slocknar då då även brasan.
Tar kaminen luften från rummet så kommer där inte tillföras kolmonoxid till rummet utan att det börjar ryka in.
Fråga nummer 2 blir då om det är möjligt att tillsluta ett hus så det blir så tätt att allt syre förbrukas I rummet utan att något nytt kommer in.
Och om så är fallet... borde det inte vara risk att vistas några personer I de huset då eftersom de då inte finns något som varnar för att det inte finns mer syre i luften?
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.