R Rejäl skrev:
Nej det är det inte… prima Scan skinkor är det på mina frugor😛
Svinigt
 
  • Ledsen
Rejäl
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nee du de e ja inte🤣
Vadå e du sugen på vingers communityn?
Nä jag har varit i Vingåker och jag längtar inte tillbaka.
Men scan är ju från Halmstad
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Nä jag har varit i Vingåker och jag längtar inte tillbaka.
Men scan är ju från Halmstad
Har någ aldrig tänkt på att Scan är ifrån Halmstad utan mer som svenskt…
 
Har du hittat Karo❓
Stor möjlighet att han försöker rymma till Utsjoki nu när trollnatten har börjat
 
  • Wow
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
R
Nu säljs det it-experter i trådarna har man inte lärt sig att det är olagligt med it-prostitution…
Ush sicka människor det finns…
 
Omslag på en humoristisk tidning med olika DIY-skämt och en leende man i mitten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Satirisk omslag, hemmafixartips med överdriven humor, parodi på gör-det-själv-tidningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
djanlov och 7 till
  • Laddar…
Hmm, fy på mig... Känns som att jag dödade tråden effektivt...

:D
 
S Saelen skrev:
Hmm, fy på mig... Känns som att jag dödade tråden effektivt...

:D
Absolut ditt fel att det blev tomt som i kyrkan här😀
 
Undrar om balrogen vill flagellera mig lite...?
 
N Niq skrev:
Absolut ditt fel att det blev tomt som i kyrkan här😀
Nä, det är inte tomt i kyrkan, det är där alla vi inkompetenta hemfixare samlas för att göra bot och bättring.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nä, det är inte tomt i kyrkan, det är där alla vi inkompetenta hemfixare samlas för att göra bot och bättring.
.visste inte att dom har hemafixarkurser i kyrkan .nu förstår jag ni vill förstås dricka nattvardsblask istället för långburk som en riktig hemmafixarE
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
ni vill förstås dricka nattvardsblask istället för långburk som en riktig hemmafixarE
Nej, tyvärr. Den som gjort sig skyldig till riktigt grova tabbar, typ fylla hela källaren på bostadsrättslängan med avloppsvatten eller gjort alla elinstallationer med 1,5 kvadrats lampsladd, är utesluten från nattvarden i minst ett kyrkoår. Den som är katolik kan dock få absolution av påven, åtminstone om påven tycker att tabben är tillräckligt kul att garva åt ihop med kardinalerna.
Värre för protestanter. Och pingstvännerna säger att de normalt sett inte har dödssynder, men att de kan göra undantag för särskilt klantigt hempuleri.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nej, tyvärr. Den som gjort sig skyldig till riktigt grova tabbar, typ fylla hela källaren på bostadsrättslängan med avloppsvatten eller gjort alla elinstallationer med 1,5 kvadrats lampsladd, är utesluten från nattvarden i minst ett kyrkoår. Den som är katolik kan dock få absolution av påven, åtminstone om påven tycker att tabben är tillräckligt kul att garva åt ihop med kardinalerna.
Värre för protestanter. Och pingstvännerna säger att de normalt sett inte har dödssynder, men att de kan göra undantag för särskilt klantigt hempuleri.
.jag brukar inte gå till det där huset med plustecken på takeT .jag är alltid rädd att man ska få någon matteupgift att görA .jag brukar däremot be och offra till byggarguden Tor med en sån hammare som han har måste man ju kunna bygga vad som helsT .vad är det förresten för fel på lampsladd dom får man ju så billigt i Ikeas fyndhörnA
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
alla elinstallationer med 1,5 kvadrats lampsladd,
Jag har letat efter sådan sladd på de stora byggvaruhuset och på "gubbdagisen" all lampsladd jag hittar är betydligt klenare, har du nån länk eller tips vem som säljer ordentlig lampsladd?
 
F fribygg skrev:
Jag har letat efter sådan sladd på de stora byggvaruhuset och på "gubbdagisen" all lampsladd jag hittar är betydligt klenare, har du nån länk eller tips vem som säljer ordentlig lampsladd?
Använd ståltråd så blir det samma färg på allt
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.