Vilken operatör rekommenderar ni för tv och bredband, 250mbit och uppåt?

Tack 😊
 
Bytte från ownit till bredband2 fiber, billigare och med bättre support.
 
  • Gilla
thomaswi
  • Laddar…
H håbbe1961 skrev:
Bytte från ownit till bredband2 fiber, billigare och med bättre support.
Blev det billigare med bb2 jämfört med ownit ?

Bb2 kommer höja sina priser nu till 2024 i vårt nät..
 
Jo alla höjer nog nu men när vi tecknade så var det klart billigare. Lite mer sen smekmånaden är över förstås men fortfarande billigare
 
H håbbe1961 skrev:
Jo alla höjer nog nu men när vi tecknade så var det klart billigare. Lite mer sen smekmånaden är över förstås men fortfarande billigare
Vågar du rekommendera ownit?

De har just bu ett erbjudande i vårt nät.
 
A Alxxx skrev:
Vilken operatör rekommenderar ni för tv och bredband, 250mbit och uppåt?

Tack 😊
Beror på vad och vilka som kan leverera rill din bostad och vad priset då blir.
 
  • Gilla
Alxxx
  • Laddar…
Sitter på ett nät där MKB här i Malmö sköter.

3 månader gratis får man ta del utav med 12 mån bindningstid. Därefter kostar det 399 för 250mbit
 
Inget fel på fibertjänsten.hade den i 5 år men support är det inte funka var dålig och uppsägningen måste ske via tel som ingen svarar på. Önskade lite mer smidigt sätt att säga upp avtalet. Men skulle nog hoppa på om priset är bra sen får man väl byta igen
 
S
Ideologiskt för mig finns de bara ett val, Bahnhof. Då de värnar om integriteten.

Sen är jag i och för sig aktieägare också.
 
  • Gilla
JanneJanne123
  • Laddar…
H håbbe1961 skrev:
Inget fel på fibertjänsten.hade den i 5 år men support är det inte funka var dålig och uppsägningen måste ske via tel som ingen svarar på. Önskade lite mer smidigt sätt att säga upp avtalet. Men skulle nog hoppa på om priset är bra sen får man väl byta igen
Ska ju inte behöva jaga kundtjänst för att få säga upp tjänsten!

Jag får ta en funderare.
Tack
 
S SvanteC skrev:
Ideologiskt för mig finns de bara ett val, Bahnhof. Då de värnar om integriteten.

Sen är jag i och för sig aktieägare också.
Bahnhof hade blackfriday erbjudande.
Ångrar mig att jag inte beställde.

Nu är de en av de dyrare i vårt nät tyvärr..
 
499 Telia. 250mBit Inkl TV med play
Bra pris. Till oktober.
 
D Dr Benz skrev:
499 Telia. 250mBit Inkl TV med play
Bra pris. Till oktober.
Det var väldigt bra.
Får man fråga hur du fick ta del utav det?
 
A Alxxx skrev:
Det var väldigt bra.
Får man fråga hur du fick ta del utav det?
Faktiskt så var jag mitt uppe i att kika på vad som fanns för vi hade precis fått fiber.

Jag hade typ bestämt mig dagen innan (minns inte vad) sen ringer dom från Telia och ville erbjuda. Det var inte så svårt att hoppa på.
 
D Dr Benz skrev:
Faktiskt så var jag mitt uppe i att kika på vad som fanns för vi hade precis fått fiber.

Jag hade typ bestämt mig dagen innan (minns inte vad) sen ringer dom från Telia och ville erbjuda. Det var inte så svårt att hoppa på.
Där ser man , ibland får man ha lite flyt 👍

Tror du det är värt att ringa och fråga om de kan erbjuda något förutom det som visas på deras hemsida eller är det slöseri med tid?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.