F F_man skrev:
Jula hade ändå en del intressanta saker.


Slog till på en arbetsbelysning.
[länk]

Dom hade led-armaturer för 150 spänn, vilket är jäkligt billigt också. Har garagetaket fullt med sådana och är väldigt nöjd.
Ledarmatur 1200mm på biltema för 229:- ordinarie pris. Black Friday är bluff! Julas erbjudande om skruvdragare+ batterier Makita för 2400:- på svarta fredagagen kostade 2500:- dagarna innan och det var på en utgående modell av skruvdragare som Bauhaus sålde för samma pris. Så det gäller att vara uppmärksam och kolla prishistorik på PriceRunner och Prisjakt
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
A
K K snickarn skrev:
Ledarmatur 1200mm på biltema för 229:- ordinarie pris. Black Friday är bluff! Julas erbjudande om skruvdragare+ batterier Makita för 2400:- på svarta fredagagen kostade 2500:- dagarna innan och det var på en utgående modell av skruvdragare som Bauhaus sålde för samma pris. Så det gäller att vara uppmärksam och kolla prishistorik på PriceRunner och Prisjakt
Ja Black Friday är nästan bara ren skit. Skiterbjudanden, eller nedsatta skitprodukter. Undantag finns men dom är få.

Förlåt alla för jag hamnade off topic.
 
  • Gilla
Axtorp och 2 till
  • Laddar…
A Avatorpet skrev:
För den som vill fynda en bygg / rullställning;

[länk]
Toppenbra tips!! Lade en halv dag i förra veckan på att kolla rullställningar men tyckte det var för mycket pengar och bestämde mig för att bygga en själv av två-tum-fyra. Det slipper jag nu!
 
  • Gilla
Anonymiserad 358496
  • Laddar…
A Avatorpet skrev:
För den som vill fynda en bygg / rullställning;

[länk]
Hade köpt den om inte frakten varit lika dyr som ställningen🤓
 
C
T trojlee skrev:
Hade köpt den om inte frakten varit lika dyr som ställningen🤓
Det var den väl inte?
Fraktinformation och priser, DHL hemleverans, byggnadsställning, svenska kronor.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
A
A Avatorpet skrev:
För den som vill fynda en bygg / rullställning;

[länk]
Visst är priset lågt men det är inte mycket till ställning mer för inomhusbruk med plattform i höjd med en vanlig bock om man tänkt ha den ute -arbetshöjd på tre meter så är plattformen på 140-150 Max i grundutförande och utan hjul så det plussar på fort
 
mickesundström skrev:
Visst är priset lågt men det är inte mycket till ställning mer för inomhusbruk med plattform i höjd med en vanlig bock om man tänkt ha den ute -arbetshöjd på tre meter så är plattformen på 140-150 Max i grundutförande och utan hjul så det plussar på fort
Jag har Zarges motsvarande och den är rätt vinglig och liten, men fungerar väll okej. Det är inte att jämföra med en Zip-Up eller en Haki
 
mickesundström skrev:
Visst är priset lågt men det är inte mycket till ställning mer för inomhusbruk med plattform i höjd med en vanlig bock om man tänkt ha den ute -arbetshöjd på tre meter så är plattformen på 140-150 Max i grundutförande och utan hjul så det plussar på fort
Har en (och snart två :) )
Perfekt inomhus men funkar även bra för jobb på utsidan.
Har klart sina begränsningar men lätt och smidig.
Komplettera så når du högre.
 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Det var den väl inte?
[bild]
Jösses vad det kan skilja. Bor ute i skogen och frakten landade på 199:-
Faktura eller kvitto med ordervärde, fraktavgift och totalsumma inklusive moms i svenska kronor.
 
  • Wow
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
1499:- i frakt till Norrland👎
 
  • Arg
  • Wow
  • Ledsen
  • Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
500 pack 5x100 träskruv för 149 kr på Clas Ohlsson (ordinarie 399)
Fanns fler varianter på olika dimensioner med samma rabatt.
Kan inte hitta dom online på classe så de kan vara på väg ut ur sortimentet.
 
  • En öppen låda av Heco träskruvar, Protect 4 TFT, 5x100 mm, 500-pack, artikelnummer 9043200.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
saiter och 7 till
  • Laddar…
Det blev en komplett ställning med alla påbyggnadssatser, hjul och snedsträvor. Borde funka fint att måla från. Tack för tipset!
 
  • Gilla
Appendix och 8 till
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Kanske snarare förbrukningsmaterial men lägsta pris på länge. Jag handlade för runt 2100 som kändes som ett bra pris efter att ha bevakat något halvår, nu nere på ca 1850.
Spaxskruv i T-loc-låda
[länk]
Den har jag haft span på länge, synd att annat är före i inköpskön. Ungarna ska visst ha julklappar och kläder och sånt?
 
  • Haha
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.