Jag har exakt samma problem som TS! Reflekterade över det här om dagen, så det har varit så några dagar nu.
Precis som Useless säger så brukar även jag mittenklicka för att få upp en ny flik, men får då bara upp "scroll"-ikonen. Även högerklick som TS skriver är knasigt för mig. Jag kör Windows och Chrome.
Det ska dock tilläggas att det handlar om senaste inläggen från förstasidan för mig, inte när man går in i själva kategorin.
 
  • Webbsida visar forumtrådar om laddboxar, värmepumpar, radiografi, uppvärmning med mera – inramad lista.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
maxmsm
  • Laddar…
Ja, just den listan verkar lite handikappad. Jag använder aldrig den, så har inte noterat att den inte fungerar. Jag har ett bokmärke till senaste olästa och den listan funkar som vanligt (typ samma man kommer till om man klickar på "Visa fler" i listan på startsidan).
 
  • Gilla
maxmsm
  • Laddar…
Jag uppdaterade nyss och problemet kvarstår och ett till har kommit sista dagarna, när jag ska svara i någon tråd och klickar på citera knappen så kommer inget citat med vilket gör att några svar på frågor i trådar inte längre kommer att lämnas även och jag kan lösa någons problem.

Min gissning är att en uppdatering av forumet har gjorts vilket har medfört felen.

Detta är ett svar till useless inlägg #15 men det citerade inlägget medföljer tyvärr inte.
 
  • Gilla
AG A
  • Laddar…
M maxmsm skrev:
Jag uppdaterade nyss och problemet kvarstår och ett till har kommit sista dagarna, när jag ska svara i någon tråd och klickar på citera knappen så kommer inget citat med vilket gör att några svar på frågor i trådar inte längre kommer att lämnas även och jag kan lösa någons problem.

Min gissning är att en uppdatering av forumet har gjorts vilket har medfört felen.

Detta är ett svar till useless inlägg #15 men det citerade inlägget medföljer tyvärr inte.
Man får trycka på de tre små punkterna bredvid svara och dela och välja svara med citat.


Förövrigt har jag samma fantastiskt irriterande problem med senaste inläggen på förstasidan.
 
  • Gilla
maxmsm
  • Laddar…
H Hegge_ skrev:
Man får trycka på de tre små punkterna bredvid svara och dela och välja svara med citat.


Förövrigt har jag samma fantastiskt irriterande problem med senaste inläggen på förstasidan.
Tidigare så har man bara klickat på svara så har det man vill citera automatiskt kommit med!
Det känns definitivt som en uppdatering som har gått snett.
 
C
M maxmsm skrev:
Jag uppdaterade nyss och problemet kvarstår
Var inte så tydligt från tidigare svar kanske, men klicka först på "Senaste" i vänsterkolumnen. Från den listan funkar det sen bra att öppna trådar i ny flik eller nytt fönster som vanligt.
 
C cpalm skrev:
Var inte så tydligt från tidigare svar kanske, men klicka först på "Senaste" i vänsterkolumnen. Från den listan funkar det sen bra att öppna trådar i ny flik eller nytt fönster som vanligt.
Jo, det har jag upptäck för en tid sedan men det känns som ett steg tillbaka i programvaran eller flera steg tillbaka om jag ska vara helt ärlig, det var mycket smidigare tidigare.
 
H Hegge_ skrev:
Man får trycka på de tre små punkterna bredvid svara och dela och välja svara med citat.


Förövrigt har jag samma fantastiskt irriterande problem med senaste inläggen på förstasidan.
Nu kan man klicka på svara i ett inlägg och texten i det citerade inlägget följer med!
 
Jag har upptäckt en ganska stor fördel med att man inte kan högerklicka på de olika trådarna direkt under senaste inläggen på startsidan!
Jag spenderar betydligt mindre tid på detta forum!!😎
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.