Ja det priset vara bara i typ ett dygn av någon anledning. När dom kostade 2495 kr så stod det att priset skulle gälla tills 27/11.
 
Mikael_L
  • Gilla
Gudahov och 3 till
  • Laddar…
Jag antar att det måste vara Kongo-Olles gamla ställe? Där var man och köpte byxor en gång i tiden.
 
https://www.amazon.se/Bosch-Professional-BIM-instickssågblad-RIFF-slipplatta-deltaslipplatta/dp/B018YPE9NQ/ref=mp_s_a_1_3?crid=LE0K3YMO7P0M&keywords=bosch+gop+40-30&qid=1700719285&sprefix=bosch+gop%2Caps%2C214&sr=8-3

Bosch 40-30 multimaskin med tillbehör 2400kr. Riktigt bra pris
 
Mikael_L
F Finsnickaren1 skrev:
Vad tror forumet om det här elverket på Jula?

[länk]

Finns tyvärr inga recensioner på hemsidan. Har googlat men inte hittat så mycket info.

Funderar på om den skulle kunna fungera som reservkraft för kyl/frys, värmefläkt eller kokplatta om strömmen går ner under några dygn.
Tja, nog duger det till de behov du listar.
Men jag tycker inte att det är ett lämpligt val, framförallt bullrar det riktigt mycket, tråkigt om det ska gå mycket tid, men mest för att köra lätta laster som måste gå nästan hela tiden, typ kyl/frys.

Ett sånt här elverk är väl ett bättre val då
https://www.bauhaus.se/inverterelverk-champion-2200w-bensin
Bullrar mycket mindre och är antagligen mer bensinsnålt när det körs på låglast.

Du kan väl också överväg att skaffa något slags gasolkök, funkar nog bra med ett billigt friluftskök, och sen hitta en billigare generator med lägre effekt och bränsleförbrukning för kyl/frys och andra lätta laster.

Man kan ju t.o.m fundera på batterilösningar, eller om man har elbil - Vehicle to Grid.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Det där kändes jäkligt billigt för att vara färdigblandad. Måste köpas ett par påsar, skönt att slippa blanda själv och smidig att ha i bilen...


/Jocce
 
Snyggt, både kopierad shop (Rutland) och kopierad produkt (Tormek T8). Den där ”dealen” skulle jag hålla mig låångt borta ifrån.
 
  • Gilla
Nilstyko
  • Laddar…
På Jula finns det ett pkt med Makita borrskruvdragare LXTDDF483RTJB+2stycken batterier 5Ah för 2499:- (laddare på bild men vet inte om den ingår. Borstlös skruvdragare "Black Edition" utgående modell. Är det ett bra erbjudande!
 
RTJ är med laddare, 2x5 ah batteri och macpac-låda...

Helt ok pris, men ingen halleluja-skrivdragare..
 
Verktyg och verktyg men Flügger ger 50% rabatt på sin väggfärg Perform 5 och Perform 7 (299 kr för 2,8 L eller 699 för 9,1 L, gäller även brutna kulörer) samt 30-40% på övrigt sortiment. Fraktfritt över 1000 kr.

www.flugger.se
 
  • Gilla
  • Älska
Edvuld och 3 till
  • Laddar…
Vill bara berätta att Benify har 5% extra på rean om man är medlem/får från arbetsgivaren hos proffsmagasinet. Gäller alltså ovanpå den rean som redan är.
 
  • Gilla
snajgel och 4 till
  • Laddar…
Bolist i Gusum (Valdemarsvik) ska flytta och säljer ut allt för halva priset!
 
  • Gilla
Mach77777
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.