N Niq skrev:
Ja dom lever bara på bidrag och stjäl våra jobb
Ja du är en större prinsessa, orättvist
 
P Pin skrev:
Ja du är en större prinsessa, orättvist
Först Fransos och nu prinsessa allt möjligt nytt ska man bli kallad i den här tråden🤪
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Byt dem mot fyrtumsspik. Funkar lika bra och du slipper elräkningen.
Alltså det där blev otydligt inser jag. Sorry. Jag menar detta:

Låt en behörig (riktig) el-elektriker byta dem men ta av honom telefonen först och dubbelkolla att han inte är färgblind. Och vägra om han vill göra jobbet en fredag eftermiddag. Du lär få betala några servicebilar men det är det värt för du som spikägare är ansvarig.
 
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Först Fransos och nu prinsessa allt möjligt nytt ska man bli kallad i den här tråden🤪
Ja både fransoser, prinsessor, tyskor och nån gymkille finns det i grannskapet. Jag har lagt ner projektet.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Ja både fransoser, prinsessor, tyskor och nån gymkille finns det i grannskapet. Jag har lagt ner projektet.
Helt rätt, no go zon. De slog ihjäl en massa människor på torget i närheten för ett tag sedan.
 
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Helt rätt, no go zon. De slog ihjäl en massa människor på torget i närheten för ett tag sedan.
Va det Jöns Karlsson, Börje och Jöns Filipsöner du tänker på? Minns det som igår, va en rätt stökig o blodig tillställning.
 
Förberedelser inför däckbyte med AWD..
Ett måttband för diametrar och omkrets, rostfritt stål, verktyg, 300-700mm uppvisat på onlinebutik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Men jag har aldrig kört fast så jag vet inte varför jag har AWD..?
 
  • Haha
ClasseClas
  • Laddar…
Inte jag heller, byggde ju om grannens garage till dubbelgarage när jag tog över det. Då ingick det ju en Gelandewagen men den är ju rätt trist att byta däck på nu förstår jag ju så kanske ska låta grannen få tillbaka den? Garaget är ju mitt för det syns ju tydligt på nya gränsmarkeringen men han lär nog inte betala några p böter för att han står i garaget.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Inte så noga men det är några man bör undvika;
-Poseidon - han blir som sagt sur så fort det fiskas med annat än felbyggda högafflar
-Tor - han är mer för att kasta hammaren vilket iofs är manligt, men som vanlig människa kommer ju inte hammarfan tillbaka efter träff så det blir både dyrt och tungt att sänka n*fjorton långburk {n är valfritt heltal >=1}
-alla på E - inte för att det är något fel på dem i sak men för att inte riskera nämna den onämnbara
Greta?
 
S Saelen skrev:
Greta?
Vi gissar vidare Esmeralda
 
T TypRätt skrev:
Inte jag heller, byggde ju om grannens garage till dubbelgarage när jag tog över det. Då ingick det ju en Gelandewagen men den är ju rätt trist att byta däck på nu förstår jag ju så kanske ska låta grannen få tillbaka den? Garaget är ju mitt för det syns ju tydligt på nya gränsmarkeringen men han lär nog inte betala några p böter för att han står i garaget.
Det måste ju vara dolt fel. Klart han måste betala för att det ska bli gjort.
Jag har hört om ett indrivningsbolag som är väldigt duktiga på sitt jobb. Dom heter HA-indrivning ring dom och säg att din Bandidosgranne är skyldig dig pengar så kommer dom nog att hjälpa dig att få dina parkeringsavgifter.
 
Ich bin ein Berl.. Elektriker!
 
FredrikR FredrikR skrev:
Ich bin ein Berl.. Elektriker!
Hur vet vi att det du skriver stämmer. Och kom inte dragandes med Elsäkerhettsvärken!
 
  • Haha
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur vet vi att det du skriver stämmer. Och kom inte dragandes med Elsäkerhettsvärken!
Skrämmande att det är en skyddad titel med alla Bässervizers här.
 
Je suis Ëlèkrikér
 
  • Gilla
fribygg och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.