N Niq skrev:
Traktor och motorsåg
Ingen rundstav och rosett då
 
Näe. 14 långburk och en vaskad flaska rosé. Men det kan komma tillbaka, så många behöver fortsätta med långburk livet ut. Rosévaskandet behöver man bara göra en gång, många tror att det egentligen bara är en kul grej. Men det är dumt att chansa.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Näe. 14 långburk och en vaskad flaska rosé. Men det kan komma tillbaka, så många behöver fortsätta med långburk livet ut. Rosévaskandet behöver man bara göra en gång, många tror att det egentligen bara är en kul grej. Men det är dumt att chansa.
Rosé kan man hälla ut hur mycket man vill. Ingen saknar det.
 
  • Älska
Alfredo
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ingen rundstav och rosett då
Inte om man vill få ur Ernst
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Till alla balrog ägare så vill jag visa hur balrog skrivs med Sindarinska bokstäver.
Stiliserat ord, konstnärligt typsnitt, svart på vitt, grafisk design, möjligtvis logotyp eller textdekor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Sluta särskriv!
 
  • Haha
Emil.P och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Sluta särskriv!
Svart abstrakt kalligrafisk design på vit bakgrund, liknar stilig text eller symbol. Artistisk och minimalistisk.
 
Tack!
 
Asså, efter att ha hängt i den här tråden kommer jag aldrig kunna närma mig någon slags fantasy med traditionell blick! Kommer bara tänka, eller i värsta fall säga, "Jodå, det vet jag hur det går till att könsbestämma en balrog! Det vet Ernst Kirchsteiger också, men inte Lucas, för det går inte i mörkret. Dock utgör det inte dolt fel."
 
Alfredo Alfredo skrev:
Tack!
Jag tror du missförstod svaret
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Asså, efter att ha hängt i den här tråden kommer jag aldrig kunna närma mig någon slags fantasy med traditionell blick! Kommer bara tänka, eller i värsta fall säga, "Jodå, det vet jag hur det går till att könsbestämma en balrog! Det vet Ernst Kirchsteiger också, men inte Lucas, för det går inte i mörkret. Dock utgör det inte dolt fel."
Det fanns inga balroger i star wars så det vet nog inte Lucas. Däremot så borde Lucas vet hur man könsbestämmer en Jawa eller Wookie.
Han vet säkert också hur lång 1 parsec är. Och hur man bygger en ljussabel.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Hur könsbestämmer man Chewbacca?
Och... hur fan ser Chewbacca ut helkroppsrakad?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hur könsbestämmer man Chewbacca?
Mycket, mycket försiktigt.
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Bygg utan reglar, svartbygge.
Undvik svarta reglar, det kan vara mögel.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hur könsbestämmer man Chewbacca?
Och... hur fan ser Chewbacca ut helkroppsrakad?
Det är nog inte så många som försökt ta reda på det och kunnat berätta
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.