Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 796 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 577 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 67 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 844 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 878 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 917 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 993 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 821 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Undrar vad man använder en keramiktång till? Det var den som jag ”bommade”.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 175 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag saknar Blåstång och Flaggstång…
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 559 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?" Men trodde ändå jag skulle haft fler rätt.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 446 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 537 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.