Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 369 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Belönar mig själv med att köpa en Knipex muttertång :)
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Kramla
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 184 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 512 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Cheesen Cheesen skrev:
Första tången är väl en verktång?
Jag håller med, tången som ger rätt svar ska väl en liten fasning på utsidan av käftarna?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 541 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 565 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

"Lätt" 😎🤟
Funderade lite på 5an men såg trissorna och valde rätt.
 
  • Gilla
Kramla
  • Laddar…
Düsseldorff
D Daniel 109 skrev:
Fråga 7 har inte den korrekta benämningen som ett alternativ.
Öh jo. Vad menar du är den "korrekta" benämningen? Och när vi ändå håller på, vem bestämmer vad den korrekta benämningen är?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 663 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 496 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
  • Gilla
Kramla och 1 till
  • Laddar…
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 725 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

🐧🍷🥃
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 754 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 759 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.