FredrikR FredrikR skrev:
Håller du i städdagen?
Ogudnej. Ser jag ut som Ernst, eller?!?!!
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Japp, och det vore bra om du kunde betala så vi slipper gräva bort fastigheten.
Skicka räkningen bara. Adress Hells.angels@betalservice skriv Cannonball som referens och avsändare så betalar dom extra snabbt.
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Ogudnej. Ser jag ut som Ernst, eller?!?!!
Nej inte alls. Det var väldigt lätt att hitta en bild på dig gatekeeper
Ett skrämmande monsteransikte med röda ögon, horn och vassa tänder omgivet av dimma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Ja precis som Ernst!
 
  • Wow
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Barfotainredare är på samma nivå som barfotaläkare. Skicka Ernst tillbaka till Österrike eller nåt ditåt. Inredare utan gränser. Vad härnäst, en trägubbe som föreställer Hadar Cars?
 
Redigerat:
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jag har köpt gladpack för tiotusen, eftersom jag ska laga taket.
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
  • Haha
4774 och 5 till
  • Laddar…
Fulkemisten
linneac linneac skrev:
Jag har köpt gladpack för tiotusen, eftersom jag ska laga taket.
Smart. Kom bara ihåg att lägga både strö och bär under packen. Känner du dig osäker så ta in en lektor.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
Gladpack slutade säljas på 1900-talet, så jag skulle rekommendera en modernare lösning. Skulle rekommendera något nyare, Toppits eller Icas egna märke.

Plastar du väggarna med, eller bara taket.
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Barfotainredare är på samma nivå som barfotaläkare. Skicka Ernst tillbaka till Österrike eller nåt ditåt. Inredare utan gränser. Vad härnäst, en trägubbe som föreställer Hadar Cars?
Ernst saknar verkligen alla gränser
 
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
linneac linneac skrev:
Jag har köpt gladpack för tiotusen, eftersom jag ska laga taket.
Är det inte bättre att byta hela taket när du ändå håller på❓
Glöm inte aluminiumfolien som skyddar mot alla farliga radiovågor och utomjordingarnas hjärnmanipulation.
 
N Niq skrev:
Ernst saknar verkligen alla gränser
Han har visserligen inga gränser, men han verkar inte sakna dem.
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
linneac linneac skrev:
Jag har köpt gladpack för tiotusen, eftersom jag ska laga taket.
Det är väl en bra tanke så sett, men hur blir det om du ska installera solceller längre fram? Min rekommendation är att du kontaktar Svina Solar, de är inte så himla noga! De monterade solceller på mitt aspesttak utan att säga ett knyst. Jag gav 5 stjärnor på alla rating-sidor jag kunde hitta.
 
  • Gilla
  • Haha
Skyflakes och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det är väl en bra tanke så sett, men hur blir det om du ska installera solceller längre fram? Min rekommendation är att du kontaktar Svina Solar, de är inte så himla noga! De monterade solceller på mitt aspesttak utan att säga ett knyst. Jag gav 5 stjärnor på alla rating-sidor jag kunde hitta.
Jag har solstickor som läkt. Det ger mer än braskamin. Payback är fem sekunder. Samma som brinntiden. Bästa val för plånboken. Dumming-Krueger uppfann detta för länge sedan så det är beprövat.
 
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Han har visserligen inga gränser, men han verkar inte sakna dem.
Jag är inte säker på att det är lämpligt att diskutera vad Ernst saknar här.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag har solstickor som läkt. Det ger mer än braskamin. Payback är fem sekunder. Samma som brinntiden. Bästa val för plånboken. Dumming-Krueger uppfann detta för länge sedan så det är beprövat.
Braskamin på taket är ju iofs en bra idé för att hjälpa solcellerna när inte solen lyser men det är jobbigt att bära upp veden.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.