Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
När man tar bort lagret i din PDF med blå och röd maskning så är det ju jättetydligt att John Erlanders Ventilationsservice HB i Ödeshög saltar rejält. Rena listpriser +1200% från Ahlsell. T o m 6m st fika har de fakturerat för.
Det är väl en sak, men jag tycker det värsta är översta raden, där de har tagit betalt för att titta på 5 avsnitt av Husdrömmar!
Asså, gå till ARN, häng ut företaget i eran lokala Facebook-grupp Ödeshög by night, och beställ merch från Ernst hem till bolagsmännen (på faktura i deras namn, förstås)!

Man blir lite trött av sånt här egentligen. Folk som, av bekvämlighet och okunskap, tar in hantverkare hela hela tiden. Dyra hantverkare! Själv har jag, bara med hjälp av Youtube, en fysikbok från högstadiet och en gammal frysbox, ett plåtfat och ett sopskåp byggt en egen luft/vattenvärmepump. Sparade många sköna slantar där! Som jag kunde köpa Plejd-aktier för.
 
  • Gilla
  • Haha
Skandiamannen och 5 till
  • Laddar…
6m fika, gissar blåbärslängd då. Jag skulle ringa facket! Om de inte var riktigt stora killar har de nog kört med fler gubbar än de uppger i personallistorna. Går två polacker på en Svensson eller fyra rumäner på en Karlsson. Om det inte var i innerstan Sthlm då var det nog landgång och det ingick ett glas vitt o det slänger de inte på utländsk arbetskraft så då tog de nog bara med 4,5m till senare vilket inte heller är ok! Då riskerar dom att bli magsjuka om det är färska räkor som ligger o svettas i verktygslådan o sen står bygget still en vecka! Det försöker de senare kvitta mot någon påhittad ÄTA.
 
  • Haha
  • Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
Äta har de ju tagit upp på raden fika. Inte dolt fel.
 
  • Haha
  • Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Skriv bara till dem att du låser fakturan och lämnar den. Bli sen sur och svara inte på kontaktförsök från företaget. Jag låser tråden så ni vet.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi har redan låst och lämnat tråden, men den vaknar igen. Som dålig ball-råg.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Vi har redan låst och lämnat tråden, men den vaknar igen. Som dålig ball-råg.
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det är väl en sak, men jag tycker det värsta är översta raden, där de har tagit betalt för att titta på 5 avsnitt av Husdrömmar!
Asså, gå till ARN, häng ut företaget i eran lokala Facebook-grupp Ödeshög by night, och beställ merch från Ernst hem till bolagsmännen (på faktura i deras namn, förstås)!

Man blir lite trött av sånt här egentligen. Folk som, av bekvämlighet och okunskap, tar in hantverkare hela hela tiden. Dyra hantverkare! Själv har jag, bara med hjälp av Youtube, en fysikbok från högstadiet och en gammal frysbox, ett plåtfat och ett sopskåp byggt en egen luft/vattenvärmepump. Sparade många sköna slantar där! Som jag kunde köpa Plejd-aktier för.
Det är väl klart dom ska ha betalt för att se på husdrömmar. Man måste faktiskt ge lön åt sina anställda och ingen tittar väl frivilligt på andras husdrömmar.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Skriv bara till dem att du låser fakturan och lämnar den. Bli sen sur och svara inte på kontaktförsök från företaget. Jag låser tråden så ni vet.
Are you the keymaster❓
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det är väl en sak, men jag tycker det värsta är översta raden, där de har tagit betalt för att titta på 5 avsnitt av Husdrömmar!
Asså, gå till ARN, häng ut företaget i eran lokala Facebook-grupp Ödeshög by night, och beställ merch från Ernst hem till bolagsmännen (på faktura i deras namn, förstås)!

Man blir lite trött av sånt här egentligen. Folk som, av bekvämlighet och okunskap, tar in hantverkare hela hela tiden. Dyra hantverkare! Själv har jag, bara med hjälp av Youtube, en fysikbok från högstadiet och en gammal frysbox, ett plåtfat och ett sopskåp byggt en egen luft/vattenvärmepump. Sparade många sköna slantar där! Som jag kunde köpa Plejd-aktier för.
Du kan ju inte använda ett plåtfat dom rostar ju en plasttunna ska det vara
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Are you the keymaster❓
Jag köper bara nycklar från Zuul.
 
  • Gilla
djanlov
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Jag köper bara nycklar från Zuul.
Are you the gatekeeper ❓
 
N Niq skrev:
Are you the gatekeeper ❓
Ja, jag är ordförande i vägföreningen.
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Ja, jag är ordförande i vägföreningen.
Så det är du som beställt allt grus som ligger i en hög på min infart
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Så det är du som beställt allt grus som ligger i en hög på min infart
Japp, och det vore bra om du kunde betala så vi slipper gräva bort fastigheten.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Ja, jag är ordförande i vägföreningen.
Det kunde du väl kläckt ur dig tidigare, jag behöver också en grushög.
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Ja, jag är ordförande i vägföreningen.
Håller du i städdagen?
 
  • Haha
Maria T
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.