Att såga gips med. Kan den tänkas vara likvärdig med festoolen som tydligen tillverkaren garanterar att den inte ska haverera. Eller är motorn sämre skyddad?
 
  • Wow
  • Haha
RoAd och 1 till
  • Laddar…
Det är väl både enklare och billigare att skära gips med kniv? När det behöver sågas räcker en vanlig gipssåg.
 
  • Gilla
Porsibygg och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
saiter och 3 till
  • Laddar…
S
A atomlab skrev:
Beror ju på hur avancerade saker man skall ge sig på.

[media]
[media]

Äh, räcker ju med en gipshammare till sånt där. 🤓

Kostar 300-400krz

 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
  • Haha
pkalle och 29 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Beror ju på hur avancerade saker man skall ge sig på.

[media]
[media]
Det där är ju fusk. Nu blir ju målaren arbetslös
 
  • Haha
HökMartin och 1 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Essbox mini 299:- [länk]
Fasen blev sugen med fraktkostnaden suger😂
 
  • Gilla
orangeone
  • Laddar…
S
Är det bara jag, eller är det inte lite mycket med 300 kr för en plastlåda?
 
  • Gilla
Lacksomfan
  • Laddar…
S stugfar skrev:
Är det bara jag, eller är det inte lite mycket med 300 kr för en plastlåda?
Lådorna är väldigt praktiska att förvara skruv av olika dimensioner.
Stabila lådor med enkla spännen och stabila handtag.
Smidigt med översikt och kunna ta skruv av olika dimensioner utan att öppna varje ask var för sig.
Enkelt att ställa på högkant i hyllor för att få bort alla skruvaskar snabbt, enkelt att ta med på jobb osv.

Edit, gillar de stora lådorna bäst. Metallspännen, enklare att fylla utan att pussla lika mycket som de mindre lådorna.
De mindre är bra till t.ex. karmskruv och finns färdiga med skruv ibland till bra kampanjpris, troligen på Black Friday
 
  • Gilla
stugfar
  • Laddar…
S
T TCG skrev:
Lådorna är väldigt praktiska att förvara skruv av olika dimensioner.
Stabila lådor med enkla spännen och stabila handtag.
Smidigt med översikt och kunna ta skruv av olika dimensioner utan att öppna varje ask var för sig.
Enkelt att ställa på högkant i hyllor för att få bort alla skruvaskar snabbt, enkelt att ta med på jobb osv.
Ok, kändes bara spontant som inte jättelågt pris. Men nu när jag tänker efter minns jag faktiskt att jag har stått framför olika slags sortimentslådor och -system, och förfasats över priset på plastlådorna, så det är nog mig det är fel på.
 
Någon som hittat gräsklippare som klarar 7000m2 i fynd?
 
B
  • Gilla
  • Älska
john.h och 4 till
  • Laddar…
https://www.amazon.se/Bosch-Professional-sladdlös-borrskruvdragare-vridmoment/dp/B078HPC7RC/ref=asc_df_B078HPC7RC/?tag=shpngadsglesm-21&linkCode=df0&hvadid=476625289140&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=1505254717828639798&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012511&hvtargid=pla-428687008748&psc=1

Är detta ett bra köp? Har laddare/batteri
 
  • Arg
Chentin
  • Laddar…
Det är ju ett klart bra pris. Ha i åtanke att det är boschs klenaste/billigaste dragare men den täcker nog mångas behov👍
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.