Från #906 och fram till nu trodde jag att jag läste i en släpvagnstråd befolkad av idioter... Det magiska ordet långburk fick mig att inse i vilken tråd jag var...
 
  • Haha
  • Gilla
NL12345 och 7 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
vart
*var
 
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
är det farligt med fatöl?
Kan vara farligt om man tappar fatet på tårna om man inte har skyddsskor
 
N Niq skrev:
Kan vara farligt om man tappar fatet på tårna om man inte har skyddsskor
Gäller det även om man dricker kaffe på fat?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
*var
Jag visste inte det skulle vara en *framför var. Varje dag lär man sig något
 
  • Haha
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Från #906 och fram till nu trodde jag att jag läste i en släpvagnstråd befolkad av idioter... Det magiska ordet långburk fick mig att inse i vilken tråd jag var...
Jag trodde tvärtom. Tänkte svara i en annan tråd, men jag hejdade mig.
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Från #906 och fram till nu trodde jag att jag läste i en släpvagnstråd befolkad av idioter... Det magiska ordet långburk fick mig att inse i vilken tråd jag var...
Wtf?!? @Claes Sörmland ?!? Jag får inte säga k*oskmongo utan att du kommer sättandes som nån PK-polis, men han får säga idiot utan att det händer NÅGOT?!?
 
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
Jag har en balrog i källaren. Den känner sig lite ensam. Nu är ju frågan till er kunniga: kan man adoptera en balrog?

Den ska få heta Göte i förnamn...

Fast, jag är lite osäker på könet på den. Liiiite svårt att könsbestämma en balrog även om den är vuxen nog att morra självmant.

Skulle det vara en kvinnlig balrog så måste dne ju ha ett kvinnligt namn. Jag tänker på våra fina kor ute i markerna... Gullros, Majros...

Självfallet skulle den heta Bältros...

*hittar ut själv*
 
  • Älska
  • Gilla
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Jag trodde tvärtom. Tänkte svara i en annan tråd, men jag hejdade mig.
Jo, man får ju hejda sig när man skriver i andra trådar just nu....
 
  • Gilla
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Jag har en balrog i källaren. Den känner sig lite ensam. Nu är ju frågan till er kunniga: kan man adoptera en balrog?

Den ska få heta Göte i förnamn...

Fast, jag är lite osäker på könet på den. Liiiite svårt att könsbestämma en balrog även om den är vuxen nog att morra självmant.

Skulle det vara en kvinnlig balrog så måste dne ju ha ett kvinnligt namn. Jag tänker på våra fina kor ute i markerna... Gullros, Majros...

Självfallet skulle den heta Bältros...

*hittar ut själv*
För att könsbestämma en balrog så köper man en till hane. Om den första man har bjuder på långburk, att de börjar fiska tillsammans etc. så var det också en hane. Om den första man hade börjat tjata på de nya så är det en hona.
 
  • Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
För att könsbestämma en balrog så köper man en till hane. Om den första man har bjuder på långburk, att de börjar fiska tillsammans etc. så var det också en hane. Om den första man hade börjat tjata på de nya så är det en hona.
Och om det är två honor?
 
S Saelen skrev:
Och om det är två honor?
Det är då man ringer Gandalf
Strid mellan krigare och eldig jättevarelse i ett inferno av flammande röda och orange nyanser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
skogaliten
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Från #906 och fram till nu trodde jag att jag läste i en släpvagnstråd befolkad av idioter... Det magiska ordet långburk fick mig att inse i vilken tråd jag var...
ja när folk börjar svara seriöst på inläggen här kan man börja ana att det 1. är dags att avsluta denna tråd (moderator, jag vill inte läsa mer av dessa inlägg, kan du stänga av tråden nu tack) eller 2. skärpa till tonläget i resten av forumet så att inte förväxling sker...
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Och om det är två honor?
Då har man problem, riktiga problem!
 
  • Haha
djanlov och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hur tänker du få det att stå still i nedförsbacke?
Har mestadels uppförsbacke. Är det ett problem för obromsat släp?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.