Unikt namn
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jaha, en till stackare som tillhör det sovande folket. Sorgligt.
Släng 5G-telefonen på grannens parkslide och VAKNA!!!
Hur ska jag kunna vakna utan larmet på telefonen?
 
  • Haha
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Släng 5G-telefonen på grannens parkslide och VAKNA!!!
Lägg dax snart, jag är inte teknikfientlig men rätt nöjd med den gamla lur jag har.
Ska det slängas nått får det bli kubb eller 14 tomma långburkar om LÖKEN druckit klart och är nykter nog att kasta.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Lägg dax snart, jag är inte teknikfientlig men rätt nöjd med den gamla lur jag har.
Ska det slängas nått får det bli kubb eller 14 tomma långburkar om LÖKEN druckit klart och är nykter nog att kasta.
Vem vare som kasta?
Säg vem det fu_king var!

Jag ska göra kaoz med dig!
 
  • Haha
  • Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff
F fribygg skrev:
Jaja, du som sthlms jurist slingrar dej alltså och påstår att det inte var överlagt. Du lär inte komma med i de norrländska jaktlagen om du inte gräver en grop åt andra och vänder andra kinden till.
Jag grävde som ni sa och allt bra so far. Men helvete vad flugor det är här nu? Och en nyfiken räv som gräver i graven (höhö ordvits nästan!).
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag ska göra kaoz med dig!
Jag har svårt med folk som vill göra kaos
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jag grävde som ni sa och allt bra so far. Men helvete vad flugor det är här nu? Och en nyfiken räv som gräver i graven (höhö ordvits nästan!).
Varggrop i Ulvsunda?
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vill bestämma över min tomt.
Är det verkligen din tomt, eller bara din fastighet? Är den inom strandskyddsområde? Detaljplan?

Och vad ör det du vill bestämma?

För som @fribygg är inne på kan det vara så att du får bestämma, men förmodligen inte.
 
  • Gilla
  • Wow
antett och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff
F fribygg skrev:
Varggrop i Ulvsunda?
Exakt! Borde komma undan pga tradition!
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Unikt namn
F fribygg skrev:
Jag har svårt med folk som vill göra kaos

En internetklassiker.

Men kan en rosa fläck på en vit skjorta vars ett dold fel? 🤔
 
Unikt namn Unikt namn skrev:
[media]
En internetklassiker.

Men kan en rosa fläck på en vit skjorta vars ett dold fel? 🤔
Säljarens fel, säkert dolt, fläcken fanns ju inte där när skjortan köptes!
 
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Hur ska jag kunna vakna utan larmet på telefonen?
Om du hade haft samma färg på kåken som TS hade du sannolikt inte kunnat somna och då inte behövt nått larm för att vakna.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
ör
Nu tror jag inte det är ör, och skulle det mot all förmodan vara det är det svårgrävt och kan kräva bortåt 14 långburk och ett gäng goda vänner en lördagsförmiddag för att kunna klaras av.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
F fribygg skrev:
Lägg dax snart, jag är inte teknikfientlig men rätt nöjd med den gamla lur jag har.
Ska det slängas nått får det bli kubb eller 14 tomma långburkar om LÖKEN druckit klart och är nykter nog att kasta.
Haha nån som träffat Löken live nån gång? Känns som hans/hennes grundnivå any given day är ca 14 långburk.
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Känns som hans/hennes grundnivå any given day är ca 14 långburk.
@El-Löken66 är det så?
 
  • Gilla
Düsseldorff
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nu tror jag inte det är ör, och skulle det mot all förmodan vara det är det svårgrävt och kan kräva bortåt 14 långburk och ett gäng goda vänner en lördagsförmiddag för att kunna klaras av.
Nån måste ju å andra sidan bestämma över Ör också. Förmodligen något gäng från Hallonbergen. De är säkert goda vänner, men inte till mig, så sparar på långburkarna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.