P Pin skrev:
Kan det vara fluxgeneratorn?
Det är ju en möjlighet eller så är det mr fusion som krånglar igen
 
  • Gilla
skogaliten
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Klart det finns aspest, jag satte ju dit den själv! Men den är i rören, inte dem. Jag har läst att man ska ha det i böjarna, men för säkerhets skull fyllde jag även raksträckorna. Jag vet inte riktigt vad apspetsens funktion är, men jag har läst på forum och kan det här bättre än hantverkarna nu. En röris skulle säkert ha fuskat och bara sprayat lite fogskum i böjarna. Tänk att man måste göra allt själv för att det ska bli bra! 🙄
Har du satt rören åt rätt håll❓
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hur långt är det, snöret?
3,14
 
  • Gilla
antett och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
3,14
Ja men det är ju runt snöret jag mena längst med hur långt är de då vet du de finns de nån formula eller nån ekvation som är gjord för sånt så de bara e att knappa på räknarn eller nån tumregel eller så så att det blir hur många metrar de e från ena 3,14 sidan till andra 3,14 sidan alltså kortsidorna på snöret dårå och ska man plussa eller gångra metrarna
 
  • Haha
  • Älska
TickyNucker och 1 till
  • Laddar…
tommib
N Niq skrev:
Problemet är att om Morgoth eller Sauron skulle upptäcka att du missköter din balrog så kan dom bli riktigt arg och det brukar inte vara bra.
Det skulle de tänkt på när de lämnade den i min tomt. Nu är den min enligt lex "finders keepers" och de kan sätta sig och snurra.

De kan ju försöka med kronofogden men jag bestrider bara. Hela vägen till HD!
 
tommib tommib skrev:
De kan ju försöka med kronofogden men jag bestrider bara. Hela vägen till HD!
Till Harley-Davidson? Tror du kronofogden åker HD? Vad har du rökt för det är definitivt inte bara långburk som intagits här?
 
  • Gilla
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Till Harley-Davidson? Tror du kronofogden åker HD? Vad har du rökt för det är definitivt inte bara långburk som intagits här?
Aosolut. De beslagtar HD från gängen. Och rollex. Även all annan lyx. Lyxbilar, lyxbåtar, lycksökare a.k.a. lyxhustru
 
  • Gilla
djanlov och 1 till
  • Laddar…
tommib
Att röka saker är bara till för dem som inte kan fixa en vettig kärlaccess...
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Att röka saker är bara till för dem som inte kan fixa en vettig kärlaccess...
Dumheter! Rökt aborre är mycket godare än intravenösmarinerad!
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Strömmen går ibland. Hjälp!
Dubbel vägguttag, europeisk standard, vit, elinstallation, två Schuko-uttag, ström 250V, inne i rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
TickyNucker och 7 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Har du satt rören åt rätt håll❓
Ja, jag satte blå mot blå och brun mot brun, det måste ju vara vatten och avlopp. Den gröngula fattade jag inte så den tejpade jag bara fast mot den bruna.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Strömmen går ibland. Hjälp!
[bild]
Hempuleri, livsfarligt ring elektriker!
Isolationsmät hela anläggningen.

Ditt uttag, ditt ansvar.
 
  • Haha
  • Gilla
TickyNucker och 2 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Klart det finns aspest, jag satte ju dit den själv! Men den är i rören, inte dem. Jag har läst att man ska ha det i böjarna, men för säkerhets skull fyllde jag även raksträckorna. Jag vet inte riktigt vad apspetsens funktion är, men jag har läst på forum och kan det här bättre än hantverkarna nu. En röris skulle säkert ha fuskat och bara sprayat lite fogskum i böjarna. Tänk att man måste göra allt själv för att det ska bli bra! 🙄
Man baxnar av denna inkompetens hos hantverkarskrået, fint att du fixat det ändå! Men...fick du frukost och 95% rabatt hos Ahlsells?
Och en fråga till, varför behöver du ens en balrogfix när du fyllt rören med asbets?
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hempuleri, livsfarligt ring elektriker!
Isolationsmät hela anläggningen.

Ditt uttag, ditt ansvar.
Bild lånad!
Nu fixat!
Sluta tjata!
Har du inget liv!!!

!!!!!!.!!!!..!.!!!!
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
TickyNucker och 4 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Bild lånad!
Nu fixat!
Sluta tjata!
Har du inget liv!!!

!!!!!!.!!!!..!.!!!!
Moderaterna låser tråden..?
 
  • Haha
  • Gilla
NL12345 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.