375 Liter
 
K
Svar 375 liter
Jag skulle verkligen behöva en kompost för att "göra" egen jord, för jag kan inte få hem jord på egen hand.
 
375 liter. Köpte en för någon månad sedan och är jättenöjd. Häftigt vad mikroliv, maskar och andra insekter kan åstadkomma. Om jag vinner så kommer jag ge den till min lillebror som precis blivit husägare.
 
Svar:375l
Motivering: Jag skulle så gärna ännu en gång visa mina tonårsbarn att allt går att återanvända och att man sparar både pengar och miljö. Mat blir jord, för korta långbyxor blir kortbyxor, gamla fönster blir drivbänk - ja ni förstår säkert! 🤗
 
Den är på 375 L.
Det hade varit toppen att vinna och kunna ge den till min odlings- och trädgårdsintresserade mamma som alltid ställer upp och hjälper till med allt.
 
375 liter. I fejd med kommunen angående hushållsavfallshämtning vid fritidshuset. Varmkompost skulle sitta fint.
 
Den rymmer 375l

Vi har redan en GreenLine varmkompost (även kallad maskhotell av mina barn) som används flitigt. Mina barn på 3 och 5 vill gärna vara med vid tömmandet, och har inte alltid fullt förståelse för att vi gräver ur den underifrån och inte uppifrån... Jag har därför haft på min att göra lista att införskaffa en ytterligare kompost så att jag kan låta en vila medan den andra fylls.
 
Komposten rymmer 375 liter.
 
Svar: 375 l
Komposterar redan nu allt vi kan i en kompostbehållare, men saknar att kunna kompostera allt vårt matavfall i en varmkompost. Så med en varmkompost skulle vi slippa skicka något matavfall till återvinningen och kunna ta hand om avfallet själva och göra vårt kretslopps komplett!
 
Volym 375L

Vi har idag en vanlig trädgårdskompost och försöker komplettera denna med en bokashi sommartid.

Vore ju fantastiskt att även kunna fortsätta den kalla delen på året med att själv ta hand om sitt avfall på ett lämpligt sätt och tillgodoota det i trädgården under resterande del av året.
 
Svar: 375 liter.

Med GreenLines Master kommer även jag att klara såväl trädgård som ekonomi och miljö.
 
Svar: 375 liter
hade inte varit fel med en sådan kompost
 
375L.

Vi har ingen riktig kompost utan två små fyrkanter byggt av typ spillvirke av de första ägarna. Otroligt ineffektivt och ogräset trivs som sjutton 😆
 
Svar 375 liter. Det vore bra med en varmkompost att lägga matavfallet i för att få bra jord att odla i. Marken på tomten består av kompakt lera som inte är så bra att odla i så det behövs bättre jord för odlingarna.
 
Svar: 375 liter

Försöker kompostera i dag utan större framgång. GreenLine fungerar även på vintern så då måste väl även jag lyckas med komposten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.