Humulus Humulus skrev:
Jag köper massor av mjölk😄,,,(nej, men är över 1500 den här månaden iaf.
Tror det har att göra med Nord/Syd-gränsen. (som går i höjd med Mjölby)
Intressant, min frus "favoritbutik" var inställd på Angered Göteborg och hon har ingen kupong ( även efter byte till Malmö).

Men hon har inte handlat för mer än kanske en hundring senare månaden heller ..

Jag ska fråga Lidl, jag har redan frågat dom om varför inga batterier finns någonstans..men svaret kommer nog efter kampanjen löpt ut 🙁
 
  • Gilla
largab
  • Laddar…
Ja, en aning märkligt...Som sagt, jag handlar ganska mycket så om det är kriteriet, så borde man
ju kommit i fråga... (Men det är kanske kunder som handlar för LITE dom vill ha in :cool:
Eller också slumpar dom ut kupongerna.
 
C
Dan1891 Dan1891 skrev:
Vad tror ni om denna skruvdragare? Är det nått att ha?
Batteri och laddare ingår.

[länk]
Inte den starkaste men duger för en del hemmafix.
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Nån som provat stämjärnen denna veckan?
 
V VLJ skrev:
Nån som provat stämjärnen denna veckan?
Nej, men de tillverkas vad jag vet av conmetall meister. Och kan även köpas av dem vad jag vet.
 
  • Gilla
Totte lille
  • Laddar…
Uppföljning:

Tack för ditt mail.

Det är tråkigt att höra att du är missnöjd med kupongen med 20% rabatt på varor från Parkside.

Kuponger är alltid enbart giltiga en gång. Detta står utskrivet under "Tillgänglighet och villkor" under alla kuponger i Lidl Plus-appen. Vi framför självklart din kritik kring att detta inte framgick tydligt nog.

Vad gäller batterierna och laddarna från Parkside kom dessa senast in på kampanj för fem veckor sedan och har inte fyllts på sedan dess, vilket är anledningen till att de är slut i de flesta butikerna. Vi kommer även att framföra ditt mail som ett önskemål om att framöver erbjuda 20%-kupongen samtidigt som batterier och laddare är på kampanj i butiken. Vi kan inte lova någonting, men du är välkommen att hålla utkik i appen och i butik.
 
Limpdjuret Limpdjuret skrev:
Nej, men de tillverkas vad jag vet av conmetall meister. Och kan även köpas av dem vad jag vet.
Ja jag provade dom igår helt ok för priset
Som vanligt behöver dom en finslipning innan användning om man vill ha riktig skärpa
Sen tog dom riktigt fint
 
  • Gilla
WilJo och 2 till
  • Laddar…
Uppföljning:

Kuponger är, till skillnad från erbjudanden, personliga och baseras till viss del på varor som du tidigare köpt, favoriter och produkter vi tror du kan gilla! Dessa kan därför skilja sig mellan medlemmar i ett hushåll.

Lidl kundtjänst.
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Kuponger är ju alltid engångs per definition. Ev kan flera kuponger medfölja talongen, men dessa är separata oavsett.
Kanske inte helt självklart numer med digitaliseringen, speciellt kopplingen kupong-talong som nog är bortglömd sen länge...
 
  • Gilla
David-Jones och 2 till
  • Laddar…
rotbackarn rotbackarn skrev:
Kuponger är ju alltid engångs per definition. Ev kan flera kuponger medfölja talongen, men dessa är separata oavsett.
Kanske inte helt självklart numer med digitaliseringen, speciellt kopplingen kupong-talong som nog är bortglömd sen länge...
Själv har jag nog aldrig fått en enda Kupong av det slaget...:(
 
  • Wow
  • Ledsen
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
E
Humulus Humulus skrev:
Själv har jag nog aldrig fått en enda Kupong av det slaget...:(
Inte jag heller om vi menar Parkside-rabatt, och då gissar jag minst 80% av ”Lidlpengarna” spenderats på sådant. I värsta fall kanske de tänker att ”äsch, den där klanten köper ju våra verktyg ändå” 🤔
 
  • Haha
  • Gilla
nino och 6 till
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Inte jag heller om vi menar Parkside-rabatt, och då gissar jag minst 80% av ”Lidlpengarna” spenderats på sådant. I värsta fall kanske de tänker att ”äsch, den där klanten köper ju våra verktyg ändå” 🤔
Och du kollar regelbundet igenom dina kuponger i Lidl plus appen?
 
Får se vad Emil svarar. Men jag kollar iaf mina regelbundet, bla för att jag brukar komma upp till gratis.prylarna (som numera är mest skräp iofs, förr fick man ju faktiskt handla vad man ville..

N nissenhj skrev:
Och du kollar regelbundet igenom dina kuponger i Lidl plus appen?Får se vad Emi
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
E
N nissenhj skrev:
Och du kollar regelbundet igenom dina kuponger i Lidl plus appen?
Halvofta tycker jag, men det går lite i perioder så visst kan jag ha missat någon.

Men det klart, det hänger ihop med om det finns något ”mjölktillbehör” man behöver så det kanske inte är fullt så ofta som jag tror.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.